Yayın:
Programlı eğitimin erişiye etkisi üzerine ilkokul düzeyinde bir araştırma

Küçük Resim

Tarih

Akademik Birimler

Kurum Yazarları

Altun, Murat

Yazarlar

Danışman

Dil

Türü

Yayıncı:

Uludağ Üniversitesi

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Özet

Bu araştırmada ilkokul beşinci sınıf Matematik Dersi'nde, programlı eğitimin öğrencilerin bilgi, kavrama, uygulama düzeyindeki erişilerine ve toplam erişiye etkisi araştırılmıştır. Programlı eğitimin; kavrama, uygulama düzeyi erişilerini ve toplam erişiyi olumlu yönde etkilediği sonucuna varılmıştır.
The purpose of this study is that the effect of programmed teaching on the mathematics succes of the 5 th grade students intems of knowledge, understanding and application. lt was found that programmed teaching positively effected understanding, application and the total succes of students.

Açıklama

Kaynak:

Anahtar Kelimeler:

Konusu

Programlı eğitimin erişiye etkisi, İlkokul, Programmed teaching, Matematik, First school, Mathematics

Alıntı

Altun, M. (1992). "Programlı eğitimin erişiye etkisi üzerine ilkokul düzeyinde bir araştırma". Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7(1), 21-30.

Koleksiyonlar

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By

1

Views

16

Downloads