Publication: Programlı eğitimin erişiye etkisi üzerine ilkokul düzeyinde bir araştırma
dc.contributor.buuauthor | Altun, Murat | |
dc.contributor.department | Eğtim Fakültesi | |
dc.date.accessioned | 2021-02-26T07:54:39Z | |
dc.date.available | 2021-02-26T07:54:39Z | |
dc.date.issued | 1992 | |
dc.description.abstract | Bu araştırmada ilkokul beşinci sınıf Matematik Dersi'nde, programlı eğitimin öğrencilerin bilgi, kavrama, uygulama düzeyindeki erişilerine ve toplam erişiye etkisi araştırılmıştır. Programlı eğitimin; kavrama, uygulama düzeyi erişilerini ve toplam erişiyi olumlu yönde etkilediği sonucuna varılmıştır. | |
dc.description.abstract | The purpose of this study is that the effect of programmed teaching on the mathematics succes of the 5 th grade students intems of knowledge, understanding and application. lt was found that programmed teaching positively effected understanding, application and the total succes of students. | |
dc.identifier.citation | Altun, M. (1992). "Programlı eğitimin erişiye etkisi üzerine ilkokul düzeyinde bir araştırma". Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7(1), 21-30. | |
dc.identifier.endpage | 30 | |
dc.identifier.issn | 2667-6788 | |
dc.identifier.issue | 1 | |
dc.identifier.startpage | 21 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11452/16793 | |
dc.identifier.volume | 7 | |
dc.language.iso | tr | |
dc.publisher | Uludağ Üniversitesi | |
dc.relation.journal | Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi / Journal of Uludag University Faculty of Education | |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Uluslararası Hakemli Dergi | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Programlı eğitimin erişiye etkisi | |
dc.subject | İlkokul | |
dc.subject | Programmed teaching | |
dc.subject | Matematik | |
dc.subject | First school | |
dc.subject | Mathematics | |
dc.title | Programlı eğitimin erişiye etkisi üzerine ilkokul düzeyinde bir araştırma | |
dc.type | Article | |
dspace.entity.type | Publication | |
local.contributor.department | Eğtim Fakültesi |