Publication:
Programlı eğitimin erişiye etkisi üzerine ilkokul düzeyinde bir araştırma

dc.contributor.buuauthorAltun, Murat
dc.contributor.departmentEğtim Fakültesi
dc.date.accessioned2021-02-26T07:54:39Z
dc.date.available2021-02-26T07:54:39Z
dc.date.issued1992
dc.description.abstractBu araştırmada ilkokul beşinci sınıf Matematik Dersi'nde, programlı eğitimin öğrencilerin bilgi, kavrama, uygulama düzeyindeki erişilerine ve toplam erişiye etkisi araştırılmıştır. Programlı eğitimin; kavrama, uygulama düzeyi erişilerini ve toplam erişiyi olumlu yönde etkilediği sonucuna varılmıştır.
dc.description.abstractThe purpose of this study is that the effect of programmed teaching on the mathematics succes of the 5 th grade students intems of knowledge, understanding and application. lt was found that programmed teaching positively effected understanding, application and the total succes of students.
dc.identifier.citationAltun, M. (1992). "Programlı eğitimin erişiye etkisi üzerine ilkokul düzeyinde bir araştırma". Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7(1), 21-30.
dc.identifier.endpage30
dc.identifier.issn2667-6788
dc.identifier.issue1
dc.identifier.startpage21
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11452/16793
dc.identifier.volume7
dc.language.isotr
dc.publisherUludağ Üniversitesi
dc.relation.journalUludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi / Journal of Uludag University Faculty of Education
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectProgramlı eğitimin erişiye etkisi
dc.subjectİlkokul
dc.subjectProgrammed teaching
dc.subjectMatematik
dc.subjectFirst school
dc.subjectMathematics
dc.titleProgramlı eğitimin erişiye etkisi üzerine ilkokul düzeyinde bir araştırma
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
local.contributor.departmentEğtim Fakültesi

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
7_1_4.pdf
Size:
1.87 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Placeholder
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: