Publication:
Programlı eğitimin erişiye etkisi üzerine ilkokul düzeyinde bir araştırma

Thumbnail Image

Date

Organizational Units

Authors

Altun, Murat

Authors

Advisor

Language

Publisher:

Uludağ Üniversitesi

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Abstract

Bu araştırmada ilkokul beşinci sınıf Matematik Dersi'nde, programlı eğitimin öğrencilerin bilgi, kavrama, uygulama düzeyindeki erişilerine ve toplam erişiye etkisi araştırılmıştır. Programlı eğitimin; kavrama, uygulama düzeyi erişilerini ve toplam erişiyi olumlu yönde etkilediği sonucuna varılmıştır.
The purpose of this study is that the effect of programmed teaching on the mathematics succes of the 5 th grade students intems of knowledge, understanding and application. lt was found that programmed teaching positively effected understanding, application and the total succes of students.

Description

Source:

Keywords:

Keywords

Programlı eğitimin erişiye etkisi, İlkokul, Programmed teaching, Matematik, First school, Mathematics

Citation

Altun, M. (1992). "Programlı eğitimin erişiye etkisi üzerine ilkokul düzeyinde bir araştırma". Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7(1), 21-30.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By

0

Views

0

Downloads