Publication:
Kişisel satış kültürünün örgüt kültürü içindeki yeri ve önemi: (Selen Çay Bursa Bölge Müdürlüğünde bir uygulama)

dc.contributor.advisorEfil, İsmail
dc.contributor.authorÖzlü, Kamil
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.contributor.departmentYönetim Organizasyon Ana Bilim Dalı
dc.date.accessioned2020-01-13T12:33:10Z
dc.date.available2020-01-13T12:33:10Z
dc.date.issued2002
dc.format.extent98 sayfa
dc.identifier.citationÖzlü, K. (2002). Kişisel satış kültürünün örgüt kültürü içindeki yeri ve önemi: (Selen Çay Bursa Bölge Müdürlüğünde bir uygulama). Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11452/5840
dc.language.isotr
dc.publisherUludağ Üniversitesi
dc.relation.publicationcategoryTez
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectBireysel pazarlama
dc.subjectPazarlama
dc.subjectSatış
dc.subjectÖrgüt kültürü
dc.subjectIndividual marketing
dc.subjectMarketing
dc.subjectSale
dc.subjectOrganizational culture
dc.titleKişisel satış kültürünün örgüt kültürü içindeki yeri ve önemi: (Selen Çay Bursa Bölge Müdürlüğünde bir uygulama)
dc.title.alternativeThe place and importance of personal sales culture in organizational culture: (An application at Selen Çay Bursa Regional Directorate)
dc.typemasterThesis
dspace.entity.typePublication
local.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü/Yönetim Organizasyon Ana Bilim Dalı

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Placeholder
Name:
113048.pdf
Size:
4.27 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Placeholder
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: