Publication:
Kişisel satış kültürünün örgüt kültürü içindeki yeri ve önemi: (Selen Çay Bursa Bölge Müdürlüğünde bir uygulama)

Thumbnail Image

Date

Organizational Units

Authors

Authors

Özlü, Kamil

Advisor

Efil, İsmail

Language

Publisher:

Uludağ Üniversitesi

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Abstract

Description

Source:

Keywords:

Keywords

Bireysel pazarlama, Pazarlama, Satış, Örgüt kültürü, Individual marketing, Marketing, Sale, Organizational culture

Citation

Özlü, K. (2002). Kişisel satış kültürünün örgüt kültürü içindeki yeri ve önemi: (Selen Çay Bursa Bölge Müdürlüğünde bir uygulama). Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By

2

Views

0

Downloads