Yayın:
Müşteri memnuniyeti araştırmalarının işletme yönetimi açısından önemi ve hizmet işletmelerinden bir örnek

Küçük Resim

Tarih

Akademik Birimler

Kurum Yazarları

Yazarlar

Filiz, Hakan

Danışman

Sabuncuoğlu, Zeyyat

Dil

Yayıncı:

Uludağ Üniversitesi

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Özet

Açıklama

Kaynak:

Anahtar Kelimeler:

Konusu

Müşteri ilişkileri yönetimi, Müşteri tatmini, Müşteriler, Tüketici sadakati, İşletme yönetimi, İşletmeler, Customer relationships management, Customer satisfaction, Customers, Consumer loyalty, Business management, Businesses

Alıntı

Filiz, H. (2002). Müşteri memnuniyeti araştırmalarının işletme yönetimi açısından önemi ve hizmet işletmelerinden bir örnek. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By

2

Views

0

Downloads