Yayın: Müşteri memnuniyeti araştırmalarının işletme yönetimi açısından önemi ve hizmet işletmelerinden bir örnek
Dosyalar
Tarih
Kurum Yazarları
Yazarlar
Filiz, Hakan
Danışman
Sabuncuoğlu, Zeyyat
Dil
Türü
Yayıncı:
Uludağ Üniversitesi
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Özet
Açıklama
Kaynak:
Anahtar Kelimeler:
Konusu
Müşteri ilişkileri yönetimi, Müşteri tatmini, Müşteriler, Tüketici sadakati, İşletme yönetimi, İşletmeler, Customer relationships management, Customer satisfaction, Customers, Consumer loyalty, Business management, Businesses
Alıntı
Filiz, H. (2002). Müşteri memnuniyeti araştırmalarının işletme yönetimi açısından önemi ve hizmet işletmelerinden bir örnek. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
