Publication:
Müşteri memnuniyeti araştırmalarının işletme yönetimi açısından önemi ve hizmet işletmelerinden bir örnek

Thumbnail Image

Date

Organizational Units

Authors

Authors

Filiz, Hakan

Advisor

Sabuncuoğlu, Zeyyat

Language

Publisher:

Uludağ Üniversitesi

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Abstract

Description

Source:

Keywords:

Keywords

Müşteri ilişkileri yönetimi, Müşteri tatmini, Müşteriler, Tüketici sadakati, İşletme yönetimi, İşletmeler, Customer relationships management, Customer satisfaction, Customers, Consumer loyalty, Business management, Businesses

Citation

Filiz, H. (2002). Müşteri memnuniyeti araştırmalarının işletme yönetimi açısından önemi ve hizmet işletmelerinden bir örnek. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By

0

Views

0

Downloads