1991 Cilt 6 Sayı 2
Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/11452/16548
Browse
Browsing by Department "Eğitim Bilimleri Bölümü"
Now showing 1 - 6 of 6
- Results Per Page
- Sort Options
Item Arjantin ve Türk Eğitim sistemlerinin karşılaştırılması(Uludağ Üniversitesi, 1991) Acuner, Ahmet Münir; Necatibey Eğitim Fakültesi; Eğitim Bilimleri BölümüBu çalışmada, Arjantin ve Türk Eğitim Sistemleri amaç, yapı ve süreç boyutlarında karşılaştırılmıştır.Item Filipinler eğitim sistemi(Uludağ Üniversitesi, 1991) Acuner, Ahmet Münir; Necatibey Eğitim Fakültesi; Eğitim Bilimleri BölümüBu çalışmada, Filipinler eğitim sisteminin amaç ve yapı boyutlan özetlenmiştir.Item Norveç eğitim sistemi(Uludağ Üniversitesi, 1991) Acuner, Ahmet Münir; Necatibey Eğitim Fakültesi; Eğitim Bilimleri BölümüBu çalışmada, Norveç eğitim sisteminin amaç ve yapı boyutları özetlenmiştir.Item Okul-aile işbirliği'nin çocuğun eğitimine etkileri(Uludağ Üniversitesi, 1991) Saylan, Nevin; Necatibey Eğitim Fakültesi; Eğitim Bilimleri BölümüEğitimin kalitesini ve ögrenci başansını artınnak için, yirminci yüzyılın etkili teorilerinden biri olan okul-aile işbirliğini her düzeydeki okulda saglama eğitimle ilgilenenler arasmda çok begenilen bir fikir haline gelmiştir. Bu yazının amacı, okul-aile işbirliğinin önemini vurgulayarak etkili işbirliğini saglayabilmek için aileye ve okula düşen görevleri belirtmektir.Item Ortaöğretimde fizik dersinin öğretim metodları(Uludağ Üniversitesi, 1991) Yılmaz, Mevlüt; Ergüneş, Yalçın; Necatibey Eğitim Fakültesi; Eğitim Bilimleri BölümüBu araştırmada ortaöğretim okullarında fizik dersinin nasıl bir öğretim metoduyla işlendiği incelenmiştir.Item Uludag Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi Fen Bilimleri Egitimi Bölümü ögrencilerinin bilişsel hazır bulunuşluk düzeyleri(Uludağ Üniversitesi, 1991) Battal, Nevzat; Necatibey Eğitim Fakültesi; Eğitim Bilimleri BölümüBu araştırma ile, Uludağ Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü; fizik, kimya, biyoloji ve matematik öğretmenliği Anabilim dallarındaki öğrencilerin bilişsel açıdan hazırbulunuşluk düzeylerinin saptanması amaçlanmıştır. Ayrıca, lise programlamıda yer alan; fizik, kimya, biyoloji ve matematik derslerinin ünitelere göre, ilgili bronşlardaki öğrencilerin başarı yüzdeleri tesbit edilmiştir.