Yayın: Bursa Uludağ Üniversitesi Prof. Dr. Fuat Sezgin Merkez Kütüphanesinde Performans Yönetimi
Dosyalar
Tarih
Kurum Yazarları
Arslan, Hasan
Yazarlar
Danışman
Dil
Türü
Yayıncı:
Bursa Uludağ Üniversitesi
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Özet
Kalite, bir ürün ya da hizmetin niteliğini ifade eder. Ulaşılmak istenen hedeflere nasıl varılacağı kalite dokümanlarında yer almalıdır. Kalite çalışmaları, ürün veya hizmetin geliştirilmesi sırasında planlama ile kontrol ve iyileştirme süreçlerini içerir. Üniversitemiz, bu çerçeve doğrultusunda ISO 9001:2015 Standardı’na uyumlu olarak kalite çalışmaları yapmaktadır. Söz konusu çalışmalar YÖK tarafından da denetlenmektedir. Burada, üniversitelerin akademik çalışmaları ile idari faaliyetlerine ilişkin süreçleri planlamak ve uygulama esaslarını belirlemek hedeflenmektedir.
Açıklama
Bu sunum, İstanbul Medeniyet Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Bilgi ve Belge Yönetimi Yüksek Lisans Programında yürütülen bir ders için hazırlanmıştır.
Kaynak:
Anahtar Kelimeler:
Konusu
Performans yönetimi, Kütüphaneler, Kütüphanelerde performans yönetimi, Bursa Uludağ Üniversitesi Prof. Dr. Fuat Sezgin Merkez Kütüphanesi
Alıntı
Arslan, H. (2021). Bursa Uludağ Üniversitesi Prof. Dr. Fuat Sezgin Merkez Kütüphanesinde Performans Yönetimi. İstanbul Medeniyet Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Bilgi ve Belge Yönetimi Yüksek Lisans Programı Sunumu.