Yayın:
Türkiye temizlik ürünleri piyasasında, endüstriyel toz, deterjan pazar paylarına ilişkin oyun teorisi uygulaması

dc.contributor.advisorSezen, Kemal
dc.contributor.authorAlbayrak, Serdar
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.contributor.departmentEkonometri Ana Bilim Dalı
dc.date.accessioned2020-01-03T05:38:26Z
dc.date.available2020-01-03T05:38:26Z
dc.date.issued1996
dc.format.extentIII, 75 sayfa
dc.identifier.citationAlbayrak, S. (1996). Türkiye temizlik ürünleri piyasasında, endüstriyel toz, deterjan pazar paylarına ilişkin oyun teorisi uygulaması. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11452/4943
dc.language.isotr
dc.publisherUludağ Üniversitesi
dc.relation.publicationcategoryTez
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPiyasa payı
dc.subjectRekabet
dc.subjectTemizlik maddeleri
dc.subjectÜretim
dc.subjectMarket share
dc.subjectCompetition
dc.subjectCleaning products
dc.subjectProduction
dc.titleTürkiye temizlik ürünleri piyasasında, endüstriyel toz, deterjan pazar paylarına ilişkin oyun teorisi uygulaması
dc.title.alternativeTurkey cleaning products on the market, industrial powder detergent market share, according to game theory application
dc.typemasterThesis
dspace.entity.typePublication
local.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü/Ekonometri Ana Bilim Dalı

Dosyalar

Orijinal seri

Şimdi gösteriliyor 1 - 1 / 1
Placeholder
Ad:
054213.pdf
Boyut:
4.9 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
Açıklama

Lisanslı seri

Şimdi gösteriliyor 1 - 1 / 1
Placeholder
Ad:
license.txt
Boyut:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Açıklama