Yayın:
Küçük işletmelerin pazarlama sorunları

dc.contributor.buuauthorTokol, Tuncer
dc.contributor.departmentİktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
dc.date.accessioned2021-06-16T09:41:38Z
dc.date.available2021-06-16T09:41:38Z
dc.date.issued1984
dc.description.abstractTürkiye ekonomisinde gerek sayı, istihdam olanakları ve gerekse milli gelire katkıları bakımından küçük işletmelerin önemli bir yeri vardır. 1980 Devlet İstatistik Enstitüsü Genel Sanayi ve İşyeri sayımına göre, tüm işletmelerin% 93'ü küçük işletmelerdir. Bu rakam küçük işletmelerin tüm işletmeler topluluğunun temel öğesi olduğunu ve bugünkü varlığını gelecekte de sürdüreceğini açıkça göstermektedir. Bu çalışmada amacımız, küçük işletmelerin genelde karşılaştıkları pazarlama sorunlarını tanımlamak ve bunlara çözümler getirmektir.
dc.identifier.citationTokol, T. (1984). "Küçük işletmelerin pazarlama sorunları". Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 5(1), 129-132.
dc.identifier.endpage132
dc.identifier.issue1
dc.identifier.startpage129
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11452/20609
dc.identifier.volume5
dc.language.isotr
dc.publisherUludağ Üniversitesi
dc.relation.journalUludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKüçük işletmeler
dc.subjectPazarlama sorunları
dc.subjectTürkiye ekonomisi
dc.subjectMilli gelir
dc.titleKüçük işletmelerin pazarlama sorunları
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
local.contributor.departmentİktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

Dosyalar

Orijinal seri

Şimdi gösteriliyor 1 - 1 / 1
Küçük Resim
Ad:
5_1_12.pdf
Boyut:
1.03 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
Açıklama

Lisanslı seri

Şimdi gösteriliyor 1 - 1 / 1
Placeholder
Ad:
license.txt
Boyut:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Açıklama

Koleksiyonlar