Yayın:
Küçük işletmelerin pazarlama sorunları

Küçük Resim

Tarih

Akademik Birimler

Kurum Yazarları

Tokol, Tuncer

Yazarlar

Danışman

Dil

Türü

Yayıncı:

Uludağ Üniversitesi

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Özet

Türkiye ekonomisinde gerek sayı, istihdam olanakları ve gerekse milli gelire katkıları bakımından küçük işletmelerin önemli bir yeri vardır. 1980 Devlet İstatistik Enstitüsü Genel Sanayi ve İşyeri sayımına göre, tüm işletmelerin% 93'ü küçük işletmelerdir. Bu rakam küçük işletmelerin tüm işletmeler topluluğunun temel öğesi olduğunu ve bugünkü varlığını gelecekte de sürdüreceğini açıkça göstermektedir. Bu çalışmada amacımız, küçük işletmelerin genelde karşılaştıkları pazarlama sorunlarını tanımlamak ve bunlara çözümler getirmektir.

Açıklama

Kaynak:

Anahtar Kelimeler:

Konusu

Küçük işletmeler, Pazarlama sorunları, Türkiye ekonomisi, Milli gelir

Alıntı

Tokol, T. (1984). "Küçük işletmelerin pazarlama sorunları". Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 5(1), 129-132.

Koleksiyonlar

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By

36

Views

183

Downloads