Yayın:
Müşteri ilişkileri yönetimi ve veri madenciliği

Küçük Resim

Tarih

Akademik Birimler

Kurum Yazarları

Yazarlar

Tok, Arif

Danışman

Emel, Gül Gökay

Dil

Yayıncı:

Uludağ Üniversitesi

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Özet

Açıklama

Kaynak:

Anahtar Kelimeler:

Konusu

Bilgisayar yazılımları, Müşteri ilişkileri, Müşteri ilişkileri yönetimi, Müşteriler, Teknoloji, Veri madenciliği, Yönetim, Çağrı merkezi, Computer softwares, Customer relationship, Customer relationships management, Customers, Technology, Data mining, Management, Call center

Alıntı

Tok, A. (2002). Müşteri ilişkileri yönetimi ve veri madenciliği. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By

14

Views

0

Downloads