Yayın: Müşteri ilişkileri yönetimi ve veri madenciliği
Dosyalar
Tarih
Kurum Yazarları
Yazarlar
Tok, Arif
Danışman
Emel, Gül Gökay
Dil
Türü
Yayıncı:
Uludağ Üniversitesi
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Özet
Açıklama
Kaynak:
Anahtar Kelimeler:
Konusu
Bilgisayar yazılımları, Müşteri ilişkileri, Müşteri ilişkileri yönetimi, Müşteriler, Teknoloji, Veri madenciliği, Yönetim, Çağrı merkezi, Computer softwares, Customer relationship, Customer relationships management, Customers, Technology, Data mining, Management, Call center
Alıntı
Tok, A. (2002). Müşteri ilişkileri yönetimi ve veri madenciliği. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
