Publication:
Yalın düşüncenin işletmelerin satış sürecine uygulanması: Bir tekstil işletmesi üzerinde simülasyon analizi

dc.contributor.advisorÖzdemir, Erkan
dc.contributor.authorGüleç, Fatma Yasemin
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.contributor.departmentÜretim Yönetim ve Pazarlama Bilim Dalı
dc.date.accessioned2021-04-29T06:46:19Z
dc.date.available2021-04-29T06:46:19Z
dc.date.issued2018-05-25
dc.description.abstractGünümüzde artan rekabet koşullarında işletmeler müşteri istek ve ihtiyaçlarına cevap verebilmek için maliyetlerini düşürmenin ve daha kaliteli ürünler üretebilmenin yollarını aramaktadırlar. Yeni yöntem ve yaklaşımlar sayesinde işletmeler, rakipleri karşısında rekabet avantajı elde edebilmeyi amaçlamaktadırlar. Yoğun rekabet baskısı altında işletmelerin birden fazla modeli bir arada üretip, değişen istekleri hızlı cevap verebilmek için üretim yapılarının yeniden gözden geçirilmektedir.
dc.description.abstractIn today's competitive conditions, businesses are looking for ways to reduce their costs and produce better quality products in order to respond to customer requests and responses. It aims to gain new methods and successes and gain competitive advantage from its competitors. Under the pressure of intense competition, the production structures of the enterprises are reviewed in order to produce more than one model together and to respond quickly to their requests.
dc.format.extentXII, 116 sayfa
dc.identifier.citationGüleç, F. Y. (2018). Yalın düşüncenin işletmelerin satış sürecine uygulanması: Bir tekstil işletmesi üzerinde simülasyon analizi. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11452/19904
dc.language.isotr
dc.publisherUludağ Üniversitesi
dc.relation.publicationcategoryTez
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectYalın düşünce
dc.subjectPazarlama
dc.subjectSatış süreci
dc.subjectTekstil
dc.subjectSimülasyon
dc.subjectLean thinking
dc.subjectMarketing
dc.subjectTextile
dc.titleYalın düşüncenin işletmelerin satış sürecine uygulanması: Bir tekstil işletmesi üzerinde simülasyon analizi
dc.title.alternativeImplementing lean thinking to the businesses’ sales process: Simulation analysis on a textile business
dc.typemasterThesis
dspace.entity.typePublication
local.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Ana Bilim Dalı/Üretim Yönetim ve Pazarlama Bilim Dalı

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
10193818.pdf
Size:
2.43 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Placeholder
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: