Publication:
Örgütlerde e-öğrenme açılımı

dc.contributor.buuauthorSaraç, Mehlika
dc.contributor.buuauthorÇiftçioğlu, B.Aydem
dc.contributor.departmentİktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
dc.contributor.departmentİşletme Bölümü
dc.date.accessioned2021-03-19T11:25:04Z
dc.date.available2021-03-19T11:25:04Z
dc.date.issued2010
dc.description.abstractGünümüzde işletmeler artan bir hızla bilişim sistemlerine yatırım yapmaktadır. Bu kapsamda insan Kaynakları Yönetim (İKY) uygulamalarında ve politikalarında, Web tabanlı uygulamaların kullanımı hızla artış göstermektedir. Bu uygulamalar içinde, son yıllarda en çok ilgi gören konulardan biri elektronik öğrenme (e-öğrenme) yöntemleri olmuştur. E-öğrenmenin örgütlere sağladığı maliyet, zaman ve yer avantajı konunun insan kaynakları pratiklerinde taşıdığı önemi artırmaktadır. Günümüzde e-öğrenme, çalışanlar için sürekli öğrenme ve gelişmeyi hedeflemiş ticari örgütlerde oldukça önemli bir eğitim biçimi haline gelmiştir. Bu çerçevede çalışmada, örgütlerde e- öğrenme yaklaşımı çeşitli boyutları ile araştırılmakta ve bu öğrenme yönteminin etkinliğini belirleyen unsurların neler olduğu ve söz konusu eğitim uygulamalarının etkinliğinin nasıl değerlendirilebileceği üzerinde durulmaktadır
dc.description.abstractNowadays growing attention of companies invests information technologies. In this sense implimentation of web based applications to human resource practiceses and politics has been increasing rapidly. One of these applications which has been very attractive in recent years is electronic learning (elearning) method. E-learning methods main utility on cost, time and location to organizations, to add to the weight of concepts in human resource practices. Thus it becomes popular in organizations which have been given attention or focus on its employee’s constant learning and development. In this framework this study investigates position of e-learning from different aspects in organizations, its components, performance factors and evaluation of e- learning applications.
dc.identifier.citationSaraç, M. ve Çiftçioğlu, B. A. (2010). "Örgütlerde e-öğrenme açılımı". Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 29(1), 29-52.
dc.identifier.endpage52
dc.identifier.issn1301-3386
dc.identifier.issue1
dc.identifier.startpage29
dc.identifier.urihttp://www.uludag.edu.tr/dosyalar/iibfdergi/genel-dokuman/2010_1/ASL02.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11452/17945
dc.identifier.volume29
dc.language.isotr
dc.publisherUludağ Üniversitesi
dc.relation.journalUludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectElektronik öğrenme
dc.subjectEğitimde değerlendirme
dc.subjectKarma eğitim
dc.subjectElectronic learning
dc.subjectLearning evaluation
dc.subjectBlended learning
dc.titleÖrgütlerde e-öğrenme açılımı
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
local.contributor.departmentİktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi/İşletme Bölümü

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
29_1_2.pdf
Size:
361.45 KB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Placeholder
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: