Publication:
Pazar lojistiği uygulamalarında bilgi teknolojileri kullanmanın firmaların rekabet edebilirliği üzerindeki etkileri ve Marmara bölgesi otomotiv sanayii örneği

dc.contributor.advisorGökay, Gül Emel
dc.contributor.authorŞengün, Tolga
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.date.accessioned2019-12-19T07:18:18Z
dc.date.available2019-12-19T07:18:18Z
dc.date.issued2001
dc.format.extentIV, 134 sayfa
dc.identifier.citationŞengün, T. (2001). Pazar lojistiği uygulamalarında bilgi teknolojileri kullanmanın firmaların rekabet edebilirliği üzerindeki etkileri ve Marmara bölgesi otomotiv sanayii örneği. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11452/3613
dc.language.isotr
dc.publisherUludağ Üniversitesi
dc.relation.publicationcategoryTez
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPazar lojistiği
dc.subjectBilgi teknolojileri
dc.subjectTürk otomotiv sanayi
dc.subjectMarmara Bölgesi
dc.subjectMarket logistics
dc.subjectInformation technologies
dc.subjectTurkish automotive industry
dc.subjectThe Marmara Region
dc.titlePazar lojistiği uygulamalarında bilgi teknolojileri kullanmanın firmaların rekabet edebilirliği üzerindeki etkileri ve Marmara bölgesi otomotiv sanayii örneği
dc.title.alternativeThe effects of using information technologies on the competitiveness of companies in market logistics applications and the example of automotive industry in Marmara region
dc.typemasterThesis
dspace.entity.typePublication
local.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Ana Bilim Dalı

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Placeholder
Name:
109058.pdf
Size:
5.5 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Placeholder
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: