Publication:
Kur'an kursu öğrencilerinde öznel iyi olma ve kaygı (anksiyete) durumu üzerine bir araştırma

Thumbnail Image

Organizational Units

Authors

Authors

Çoban, Yasemin

Advisor

Sağlam, İsmail

Language

Publisher:

Bursa Uludağ Üniversitesi

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Abstract

Bu çalışma, Kur'an kurslarında eğitim gören öğrencilerin iyi olma hali ve bu öğrencilerin kaygı düzeylerini incelemeyi amaçlamaktadır.Soz konusu çalışma üç bölümden oluşmaktadır.İlk bölüm, mutluluk, kaygı, din eğitimi, ergenlik/gençlik, Kur'an kursu gibi kavramlar üzerinde durulan teorik kısımdır. Yöntem, ölçek ve işlemi içeren ikinci bölüm ve bulgular, yorum, tartışma.ve sonucu kapsayan üçüncü bölüm ise araştırmanın ampirik kısmını oluşturmaktadır.
This study aims toplam examine the well-being and the anxiety levels of the Students who are educated in the Quran courses.The study consists of three parts.The first part is the theoretical part which focuses on basic concepts such as happiness, anxiety,religion education,adolescence/youth, and Ouran courses.The second part includes method, scale anda operation, and the third part, which includes findings, comments,discussion and results,constitute the emphatic part of the study.

Description

Source:

Keywords:

Keywords

Din, Mutluluk, Öznel iyi olma hali, Kaygı, Din eğitimi, Ergenlik/gençlik dönemi, Kur’an kursu, Religion, Happiness, Subjective well-being, Anxiety, Religious education, Adolescence/youth, Quran course

Citation

Çoban, Y. (2018). Kur'an kursu öğrencilerinde öznel iyi olma ve kaygı (anksiyete) durumu üzerine bir araştırma. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Bursa Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By

15

Views

345

Downloads