Publication:
Globalleşen pazarlarda yeni rekabet ekolojisi

dc.contributor.buuauthorEner, Neriman
dc.contributor.departmentİktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
dc.contributor.departmentİşletme Bölümü
dc.date.accessioned2021-06-14T11:15:12Z
dc.date.available2021-06-14T11:15:12Z
dc.date.issued1994
dc.description.abstract1980'li yıllara gelindiğinde iletişimde sağlanan teknolojik gelişmeler ve giderek ortadan kalkan ulusal sınırlar,uluslararası pazarlamayı bir adım daha ileriye götürerek global (evrensel) pazarlama kavramını sık sık telaffuz edilen ekonomik bir terim haline getirmiştir. Süratle büyüyen işletmeler çok depanmanlı hatta merkezi olmayan yönetimle yönetilen çok uluslu işletmelere dönüşmüşler, ürettikleri mal ve hizmetleri aynı anda pek çok farklı ülkede pazara sunma imkanına kavuşmuşlardır.
dc.identifier.citationEner, N. (1994). ''Globalleşen pazarlarda yeni rekabet ekolojisi''. Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 15(1), 115-122.
dc.identifier.endpage122
dc.identifier.issn1301-3386
dc.identifier.issue1
dc.identifier.startpage115
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11452/20412
dc.identifier.volume15
dc.language.isotr
dc.publisherUludağ Üniversitesi
dc.relation.journalUludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectGloballeşen pazar
dc.subjectRekabet ekolojisi
dc.subjectTeknolojik gelişmeler
dc.subjectUlusal sınırlar
dc.subjectPazarlama
dc.subjectEvrensel pazarlama
dc.titleGloballeşen pazarlarda yeni rekabet ekolojisi
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
local.contributor.departmentİktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi/İşletme Bölümü

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
15_1_10.pdf
Size:
2.19 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Placeholder
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: