Yayın:
Globalleşen pazarlarda yeni rekabet ekolojisi

Küçük Resim

Tarih

Akademik Birimler

Kurum Yazarları

Ener, Neriman

Yazarlar

Danışman

Dil

Türü

Yayıncı:

Uludağ Üniversitesi

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Özet

1980'li yıllara gelindiğinde iletişimde sağlanan teknolojik gelişmeler ve giderek ortadan kalkan ulusal sınırlar,uluslararası pazarlamayı bir adım daha ileriye götürerek global (evrensel) pazarlama kavramını sık sık telaffuz edilen ekonomik bir terim haline getirmiştir. Süratle büyüyen işletmeler çok depanmanlı hatta merkezi olmayan yönetimle yönetilen çok uluslu işletmelere dönüşmüşler, ürettikleri mal ve hizmetleri aynı anda pek çok farklı ülkede pazara sunma imkanına kavuşmuşlardır.

Açıklama

Kaynak:

Anahtar Kelimeler:

Konusu

Globalleşen pazar, Rekabet ekolojisi, Teknolojik gelişmeler, Ulusal sınırlar, Pazarlama, Evrensel pazarlama

Alıntı

Ener, N. (1994). ''Globalleşen pazarlarda yeni rekabet ekolojisi''. Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 15(1), 115-122.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By

0

Views

26

Downloads