Yayın:
Benchmarking'in işletmelerde uygulama imkan ve sınırları

Küçük Resim

Tarih

Akademik Birimler

Kurum Yazarları

Yazarlar

Ükelge, Gökmen

Danışman

Yılmaz, Zekai

Dil

Yayıncı:

Uludağ Üniversitesi

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Özet

Yüksek rekabetin yaşandığı günümüz endüstri dünyasında, müşteri ve müşteri memnuniyetine önem veren firmalar yaşamlarını sürdürebilme şansına sahiptirler. Benchmarking en güçlü rakiplere ve endüstride lider olarak tanınan firmalara karşı ürünlerin, hizmetlerin sürekli olarak ölçülmesi sürecidir. Bu çalışmada kısaca benchmarking kavramı açıklandıktan sonra benchmarking süreci incelenmiştir. Çalışmanın son aşamasında uygulamalı bir çalışmaya yer verilmiştir.
In our industrial world where there is so much competition, firms that give importance to customer and customer satisfaction have chance to continue their life. Benchmarking is a process that products, services and practices is continously measured against the firms that are known as a leader in industry. In this study, firstly the term of benchmarking is explained, then benchmarking process is examined. In the last stage, a case study is examined.

Açıklama

Kaynak:

Anahtar Kelimeler:

Konusu

Benchmarking, İşletmeler, Businesses

Alıntı

Ükelge, G. (1997). Benchmarking'in işletmelerde uygulama imkan ve sınırları. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By

2

Views

62

Downloads