Publication:
Kütüphane hizmetlerinin tanıtımında sosyal medya etkisi: Bursa Uludağ Üniversitesi Kütüphanesi örneği

dc.contributor.buuauthorBayraktar, Aykut
dc.contributor.departmentKütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı
dc.contributor.orcid0000-0002-2338-1446
dc.date.accessioned2019-12-30T07:54:56Z
dc.date.available2019-12-30T07:54:56Z
dc.date.issued2019-10-16
dc.description.abstractBu çalışmada, Bursa Uludağ Üniversitesi Kütüphanesi sosyal medya hesaplarının gelişimi ve nasıl kullanıldığı anlatılmaktadır. Kütüphane hizmetlerinin sosyal medya üzerinden nasıl tanıtıldığı ve bu tanıtımın kullanıcı üzerinde ne kadar etkili olduğu açıklanmaya çalışılmıştır. Bu doğrultuda, farklı sosyal medya platformlarında paylaşılıp etkili sonuçlar oluşturduğu görülen gönderilere örnek olarak yer verilmiştir. Çalışma, tanıtım faaliyetlerini bu alanda yapan ya da yapmayı düşünen üniversite kütüphanelerine ve kütüphanecilerine bir fikir verirse amacına ulaşmış kabul edilecektir.
dc.description.abstractThis study aims explaining the development and use of social media accounts of Bursa Uludag University Library. It has been tried to explain how library services are promoted on social media and how effective this promotion is on the user. In this respect, the posts that shared on different social media platforms and produced effective results were included as examples in the study. If the study gives an idea to university libraries and librarians who are doing or intending to do promotional activities in this field, it will be considered to have achieved its purpose.
dc.identifier.citationBayraktar, A. (2019). "Kütüphane hizmetlerinin tanıtımında sosyal medya etkisi: Bursa Uludağ Üniversitesi Kütüphanesi örneği". Türk Kütüphaneciliği, 33(4), 379-387.
dc.identifier.endpage387
dc.identifier.issn2147-9682
dc.identifier.issue4
dc.identifier.startpage379
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/854423
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11452/4618
dc.identifier.urihttp://tk.org.tr/index.php/TK/article/view/3052/2921
dc.identifier.volume33
dc.language.isotr
dc.publisherTürk Kütüphaneciler Derneği
dc.relation.journalTürk Kütüphaneciliği
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectBursa Uludağ Üniversitesi Kütüphanesi
dc.subjectÜniversite kütüphanesi
dc.subjectSosyal medya
dc.subjectTanıtım
dc.subjectBursa Uludag University Library
dc.subjectUniversity library
dc.subjectSocial media
dc.subjectPublic relations
dc.titleKütüphane hizmetlerinin tanıtımında sosyal medya etkisi: Bursa Uludağ Üniversitesi Kütüphanesi örneği
dc.title.alternativeImpact of social media in Promotion of library services: Bursa Uludag University Library example
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
local.contributor.departmentKütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
Bayraktar_TK.pdf
Size:
1.56 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Placeholder
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: