Publication:
Kütüphane hizmetlerinin tanıtımında sosyal medya etkisi: Bursa Uludağ Üniversitesi Kütüphanesi örneği

dc.contributor.buuauthorBayraktar, Aykut
dc.contributor.departmentKütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı
dc.contributor.orcid0000-0002-2338-1446
dc.date.accessioned2019-12-30T07:54:56Z
dc.date.available2019-12-30T07:54:56Z
dc.date.issued2019-10-16
dc.description.abstractBu çalışmada, Bursa Uludağ Üniversitesi Kütüphanesi sosyal medya hesaplarının gelişimi ve nasıl kullanıldığı anlatılmaktadır. Kütüphane hizmetlerinin sosyal medya üzerinden nasıl tanıtıldığı ve bu tanıtımın kullanıcı üzerinde ne kadar etkili olduğu açıklanmaya çalışılmıştır. Bu doğrultuda, farklı sosyal medya platformlarında paylaşılıp etkili sonuçlar oluşturduğu görülen gönderilere örnek olarak yer verilmiştir. Çalışma, tanıtım faaliyetlerini bu alanda yapan ya da yapmayı düşünen üniversite kütüphanelerine ve kütüphanecilerine bir fikir verirse amacına ulaşmış kabul edilecektir.tr_TR
dc.description.abstractThis study aims explaining the development and use of social media accounts of Bursa Uludag University Library. It has been tried to explain how library services are promoted on social media and how effective this promotion is on the user. In this respect, the posts that shared on different social media platforms and produced effective results were included as examples in the study. If the study gives an idea to university libraries and librarians who are doing or intending to do promotional activities in this field, it will be considered to have achieved its purpose.en_US
dc.identifier.citationBayraktar, A. (2019). "Kütüphane hizmetlerinin tanıtımında sosyal medya etkisi: Bursa Uludağ Üniversitesi Kütüphanesi örneği". Türk Kütüphaneciliği, 33(4), 379-387.tr_TR
dc.identifier.endpage387tr_TR
dc.identifier.issn2147-9682
dc.identifier.issue4tr_TR
dc.identifier.startpage379tr_TR
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/854423
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11452/4618
dc.identifier.urihttp://tk.org.tr/index.php/TK/article/view/3052/2921
dc.identifier.volume33tr_TR
dc.language.isotrtr_TR
dc.publisherTürk Kütüphaneciler Derneğitr_TR
dc.relation.journalTürk Kütüphaneciliğitr_TR
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergitr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectBursa Uludağ Üniversitesi Kütüphanesitr_TR
dc.subjectÜniversite kütüphanesitr_TR
dc.subjectSosyal medyatr_TR
dc.subjectTanıtımtr_TR
dc.subjectBursa Uludag University Libraryen_US
dc.subjectUniversity libraryen_US
dc.subjectSocial mediaen_US
dc.subjectPublic relationsen_US
dc.titleKütüphane hizmetlerinin tanıtımında sosyal medya etkisi: Bursa Uludağ Üniversitesi Kütüphanesi örneğitr_TR
dc.title.alternativeImpact of social media in Promotion of library services: Bursa Uludag University Library exampleen_US
dc.typeArticleen_US
dspace.entity.typePublication
local.contributor.departmentKütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığıtr_TR

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
Bayraktar_TK.pdf
Size:
1.56 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: