Publication:
Kütüphane hizmetlerinin tanıtımında sosyal medya etkisi: Bursa Uludağ Üniversitesi Kütüphanesi örneği

Thumbnail Image

Date

2019-10-16

Authors

Bayraktar, Aykut

Authors

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Türk Kütüphaneciler Derneği

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

Bu çalışmada, Bursa Uludağ Üniversitesi Kütüphanesi sosyal medya hesaplarının gelişimi ve nasıl kullanıldığı anlatılmaktadır. Kütüphane hizmetlerinin sosyal medya üzerinden nasıl tanıtıldığı ve bu tanıtımın kullanıcı üzerinde ne kadar etkili olduğu açıklanmaya çalışılmıştır. Bu doğrultuda, farklı sosyal medya platformlarında paylaşılıp etkili sonuçlar oluşturduğu görülen gönderilere örnek olarak yer verilmiştir. Çalışma, tanıtım faaliyetlerini bu alanda yapan ya da yapmayı düşünen üniversite kütüphanelerine ve kütüphanecilerine bir fikir verirse amacına ulaşmış kabul edilecektir.
This study aims explaining the development and use of social media accounts of Bursa Uludag University Library. It has been tried to explain how library services are promoted on social media and how effective this promotion is on the user. In this respect, the posts that shared on different social media platforms and produced effective results were included as examples in the study. If the study gives an idea to university libraries and librarians who are doing or intending to do promotional activities in this field, it will be considered to have achieved its purpose.

Description

Keywords

Bursa Uludağ Üniversitesi Kütüphanesi, Üniversite kütüphanesi, Sosyal medya, Tanıtım, Bursa Uludag University Library, University library, Social media, Public relations

Citation

Bayraktar, A. (2019). "Kütüphane hizmetlerinin tanıtımında sosyal medya etkisi: Bursa Uludağ Üniversitesi Kütüphanesi örneği". Türk Kütüphaneciliği, 33(4), 379-387.

8

Views

13

Downloads

Search on Google Scholar