Yayın:
Kütüphane hizmetlerinin tanıtımında sosyal medya etkisi: Bursa Uludağ Üniversitesi Kütüphanesi örneği

Küçük Resim

Akademik Birimler

Kurum Yazarları

Bayraktar, Aykut

Yazarlar

Danışman

Dil

Türü

Yayıncı:

Türk Kütüphaneciler Derneği

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Özet

Bu çalışmada, Bursa Uludağ Üniversitesi Kütüphanesi sosyal medya hesaplarının gelişimi ve nasıl kullanıldığı anlatılmaktadır. Kütüphane hizmetlerinin sosyal medya üzerinden nasıl tanıtıldığı ve bu tanıtımın kullanıcı üzerinde ne kadar etkili olduğu açıklanmaya çalışılmıştır. Bu doğrultuda, farklı sosyal medya platformlarında paylaşılıp etkili sonuçlar oluşturduğu görülen gönderilere örnek olarak yer verilmiştir. Çalışma, tanıtım faaliyetlerini bu alanda yapan ya da yapmayı düşünen üniversite kütüphanelerine ve kütüphanecilerine bir fikir verirse amacına ulaşmış kabul edilecektir.
This study aims explaining the development and use of social media accounts of Bursa Uludag University Library. It has been tried to explain how library services are promoted on social media and how effective this promotion is on the user. In this respect, the posts that shared on different social media platforms and produced effective results were included as examples in the study. If the study gives an idea to university libraries and librarians who are doing or intending to do promotional activities in this field, it will be considered to have achieved its purpose.

Açıklama

Kaynak:

Anahtar Kelimeler:

Konusu

Bursa Uludağ Üniversitesi Kütüphanesi, Üniversite kütüphanesi, Sosyal medya, Tanıtım, Bursa Uludag University Library, University library, Social media, Public relations

Alıntı

Bayraktar, A. (2019). "Kütüphane hizmetlerinin tanıtımında sosyal medya etkisi: Bursa Uludağ Üniversitesi Kütüphanesi örneği". Türk Kütüphaneciliği, 33(4), 379-387.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By

10

Views

22

Downloads