Publication:
Akıllı telefonlarla mobil bankacılık uygulaması ve tüketici tatmin analizi

dc.contributor.advisorAltıntaş, Murat Hakan
dc.contributor.authorYaşar, İnanç Kadir
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.date.accessioned2019-10-18T11:38:02Z
dc.date.available2019-10-18T11:38:02Z
dc.date.issued2018-03-05
dc.description.abstractBilim insanları tarafından dijitalleşme çağı olarak adlandırılan 21.yüzyıl, süratle gelişen teknolojiye ve sürekli ortaya çıkan yeniliklere sahne olmaktadır. Her geçen gün hayatımızın vazgeçilmez bir parçası olmaktadır. Akıllı telefonların ve mobil uygulamaların ortaya çıkışı günlük hayatta veya iş yaşamında kullanabileceğimiz hayatımızı kolaylaştıran birçok imkânı bizlere sunmuştur. Çalışmada bu imkânlardan bir tanesi olan akıllı telefonlarla yapılan mobil bankacılık uygulaması incelenmiştir. 200 farklı katılımcıya soru yönelttiğimiz saha araştırmasında önerilen model; öğrenilen fayda, sosyal bütünleşik faydalar, kişisel bütünleşik faydalar, hazsal fayda, kullanılabilirlik, güvenilirlik, güvenlik unsurlarının tüketici tatmini üzerindeki etkisini sınamaktadır. Anket verileri Bursa'da yaşayan 18-55 yaş arasında bireylerden toplanmış ve regresyon analizi uygulanarak incelenmiştir.
dc.description.abstractThe 21st century, which is called the digitalization age by the scientists, is the scene of rapidly developing technology and constantly emerging innovations. Every day it becomes an indispensable part of our life. The emergence of smartphones and mobile applications has offered us many possibilities to make our life easier to use in daily life or business life. In this work, it is examined mobile banking with smartphones, one of these possibilities. The model suggested in the field survey that we asked 200 questions; it exami-nes the consumer satisfaction effect of learned benefits, social integrated benefits, personal integrated benefits, hedonic benefits, usability, reliability and security. Survey data were collected from 18-55 years olds living in Bursa and analyzed by applying regression analysis.
dc.format.extentXI, 61 sayfa
dc.identifier.citationYaşar, İ. K. (2018). Akıllı telefonlarla mobil bankacılık uygulaması ve tüketici tatmin analizi. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11452/1051
dc.language.isotr
dc.publisherUludağ Üniversitesi
dc.relation.publicationcategoryTez
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMobil bankacılık
dc.subjectMobil bankacılık uygulaması
dc.subjectAkıllı telefonlar
dc.subjectTatmin
dc.subjectMobile banking
dc.subjectMabile banking application
dc.subjectSmart phones
dc.subjectSatisfaction
dc.titleAkıllı telefonlarla mobil bankacılık uygulaması ve tüketici tatmin analizi
dc.title.alternativeMobil banking apps on smartphones and consumer satisfaction analysis
dc.typemasterThesis
dspace.entity.typePublication
local.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Ana Bilim Dalı

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
502263.pdf
Size:
1.88 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Placeholder
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: