Yayın: Otel işletmelerinde halkla ilişkiler ve beş yıldızlı otellerde uygulaması
Dosyalar
Tarih
Kurum Yazarları
Yazarlar
Mumcuoğlu, İncinur
Danışman
Sabuncuoğlu, Zeyyat
Dil
Türü
Yayıncı:
Uludağ Üniversitesi
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Özet
Açıklama
Kaynak:
Anahtar Kelimeler:
Konusu
Halkla ilişkiler, Hizmet kalitesi, Oteller, Toplam kalite yönetimi, Public relations, Service quality, Hotels, Total quality management
Alıntı
Mumcuoğlu, İ. (1996). Otel işletmelerinde halkla ilişkiler ve beş yıldızlı otellerde uygulaması. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.