Publication:
Öğrenme ve gelişme arasındaki etkileşim

dc.contributor.authorVygotsky, L. S.
dc.contributor.buuauthorPeker, M. Reşat
dc.contributor.departmentEğitim Fakültesi
dc.contributor.departmentEğitim Bilimleri Bölümü
dc.date.accessioned2023-03-29T11:13:13Z
dc.date.available2023-03-29T11:13:13Z
dc.date.issued1998
dc.descriptionTercüme edilen eserin künyesi: L. S. Vygotsky. Mind in Society: The Development of Higher Psychological Processes. Harvard Press. 1978, s. 92-104. (L. S. Vygotsky. Toplumda Zihin: Yüksek Psikolojik Süreçlerin Gelişimi. Harvard Press. 1978, s. 79-91.)
dc.description.abstractOkul aşındaki çocuklarda, gelişim ve öğrenme arasındaki etkileşime değinilmeden öğretimin psikolojik analizinde karşılaşılan problemleri doğru olarak çözrnek ya da açık seçik biçimde belirtmek mümkün değildir. Ancak, o, çocuk gelişim kuramlarının eğitim sürecine uygulamalarının daayandığı en belirsiz temel konulardan biridir.
dc.identifier.citationVygotsky, L.S. (1998). “Öğrenme ve gelişme arasındaki etkileşim”. çev. M. Reşat Peker. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11(1), 35-44.
dc.identifier.endpage44
dc.identifier.issn2667-6788
dc.identifier.issue1
dc.identifier.startpage35
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11452/31852
dc.identifier.volume11
dc.language.isotr
dc.publisherUludağ Üniversitesi
dc.relation.journalUludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi / Journal of Uludag University Faculty of Education
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectChild
dc.subjectActivity
dc.subjectDevelopment
dc.subjectGame
dc.subjectÇocuk
dc.subjectEtkinlik
dc.subjectGelişim
dc.subjectOyun
dc.titleÖğrenme ve gelişme arasındaki etkileşim
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
local.contributor.departmentEğitim Fakültesi/Eğitim Bilimleri Bölümü

Files

Original bundle

Now showing 1 - 2 of 2
Thumbnail Image
Name:
11_1_4.pdf
Size:
2.71 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
Placeholder
Name:
licence.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission