Yayın:
Okuma alışkanlığı

dc.contributor.buuauthorAltıntaş, Ersin
dc.contributor.departmentEğitim Fakültesi
dc.date.accessioned2021-03-05T05:56:47Z
dc.date.available2021-03-05T05:56:47Z
dc.date.issued1995
dc.description.abstractBu makalede okuma alışkanlığının bireysel ve toplumsal gelişimindeki Önem kitap okuma yaklaşımları, kitap okumanın amacı okuduğunu anlama düzeyini belirleyen ölçütler, okuma alışkanlığı kazandırmada öğretmenlerin ve ailenin rolü tartışılmış ve bazı öneriler verilmiştir.
dc.description.abstractNous avons essayé, dans cet article, de trailer l'importance de l'habitude de lire dans le developement individuel et social, l'approche et le but de la lecture. les critères servant à déterminer le niveau de la compréhension écrite et le rôle des professeurs et de la famille dans l'acquisiton de cette habitude
dc.identifier.citationAltıntaş, E. (1995). "Okuma alışkanlığı". Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10(1), 59-64.
dc.identifier.endpage64
dc.identifier.issn2667-6788
dc.identifier.issue1
dc.identifier.startpage59
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11452/17062
dc.identifier.volume10
dc.language.isotr
dc.publisherUludağ Üniversitesi
dc.relation.journalUludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi / Journal of Uludag University Faculty of Education
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectL'habitude
dc.subjectOkuma alışkanlığı
dc.titleOkuma alışkanlığı
dc.title.alternativeL'habitude de lire
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
local.contributor.departmentEğitim Fakültesi

Dosyalar

Orijinal seri

Şimdi gösteriliyor 1 - 1 / 1
Küçük Resim
Ad:
10_1_8.pdf
Boyut:
1.13 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
Açıklama

Lisanslı seri

Şimdi gösteriliyor 1 - 1 / 1
Placeholder
Ad:
license.txt
Boyut:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Açıklama