Publication:
Pazarlama açısından seçim kampanyaları ve yönetimi

dc.contributor.buuauthorAkat, Ömer
dc.contributor.departmentİktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
dc.contributor.departmentİşletme Bölümü
dc.date.accessioned2021-06-07T10:24:49Z
dc.date.available2021-06-07T10:24:49Z
dc.date.issued1993
dc.description.abstractSeçime dayalı demokrasilerde politik kampanyalar tartışmasız bir şekilde, iletişime (haberleşmeye) dayanmakla, adayların halkı" kendileri için oy vermeye ikna etme kabiliyetlerine bağlı olmaktadır. Hatalarına rağmen, AB.D. Başkanı Reagan'ın başarısındaki en büyük özelliği halkla kolay ve rahat bir şekilde diyalog kurması idi. Örneğin, bu kabiliyeti, silah satışlarının bazı gerilla gruplarının finansmanında kullanılması "İrangate" olayı ve benzeri sorunlarda kendisine "zor durumdan sıyrılmada" büyük ölçüde yardımcı olmuştur1.
dc.identifier.citationAkat, Ö. (1993). "Pazarlama açısından seçim kampanyaları ve yönetimi". Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 14(1-2), 97-104.
dc.identifier.endpage104
dc.identifier.issue1-2
dc.identifier.startpage97
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11452/20239
dc.identifier.volume14
dc.language.isotr
dc.publisherUludağ Üniversitesi
dc.relation.journalUludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPazarlama
dc.subjectSeçim kampanyaları
dc.subjectPolitik kampanyalar
dc.subjectOy
dc.titlePazarlama açısından seçim kampanyaları ve yönetimi
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
local.contributor.departmentİktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi/İşletme Bölümü

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
14_1-2_9.pdf
Size:
1.83 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Placeholder
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: