Yayın:
Pazarlama açısından seçim kampanyaları ve yönetimi

Küçük Resim

Tarih

Akademik Birimler

Kurum Yazarları

Akat, Ömer

Yazarlar

Danışman

Dil

Türü

Yayıncı:

Uludağ Üniversitesi

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Özet

Seçime dayalı demokrasilerde politik kampanyalar tartışmasız bir şekilde, iletişime (haberleşmeye) dayanmakla, adayların halkı" kendileri için oy vermeye ikna etme kabiliyetlerine bağlı olmaktadır. Hatalarına rağmen, AB.D. Başkanı Reagan'ın başarısındaki en büyük özelliği halkla kolay ve rahat bir şekilde diyalog kurması idi. Örneğin, bu kabiliyeti, silah satışlarının bazı gerilla gruplarının finansmanında kullanılması "İrangate" olayı ve benzeri sorunlarda kendisine "zor durumdan sıyrılmada" büyük ölçüde yardımcı olmuştur1.

Açıklama

Kaynak:

Anahtar Kelimeler:

Konusu

Pazarlama, Seçim kampanyaları, Politik kampanyalar, Oy

Alıntı

Akat, Ö. (1993). "Pazarlama açısından seçim kampanyaları ve yönetimi". Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 14(1-2), 97-104.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By

13

Views

63

Downloads