Publication:
Pazarlama açısından seçim kampanyaları ve yönetimi

Thumbnail Image

Date

Organizational Units

Authors

Akat, Ömer

Authors

Advisor

Language

Publisher:

Uludağ Üniversitesi

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Abstract

Seçime dayalı demokrasilerde politik kampanyalar tartışmasız bir şekilde, iletişime (haberleşmeye) dayanmakla, adayların halkı" kendileri için oy vermeye ikna etme kabiliyetlerine bağlı olmaktadır. Hatalarına rağmen, AB.D. Başkanı Reagan'ın başarısındaki en büyük özelliği halkla kolay ve rahat bir şekilde diyalog kurması idi. Örneğin, bu kabiliyeti, silah satışlarının bazı gerilla gruplarının finansmanında kullanılması "İrangate" olayı ve benzeri sorunlarda kendisine "zor durumdan sıyrılmada" büyük ölçüde yardımcı olmuştur1.

Description

Source:

Keywords:

Keywords

Pazarlama, Seçim kampanyaları, Politik kampanyalar, Oy

Citation

Akat, Ö. (1993). "Pazarlama açısından seçim kampanyaları ve yönetimi". Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 14(1-2), 97-104.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By

11

Views

59

Downloads