Publication:
Esnek üretim sistemlerinin pazarlama stratejilerine etkileri

dc.contributor.buuauthorÇelikçapa, Feray Odman
dc.contributor.departmentİktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
dc.date.accessioned2021-06-23T07:58:05Z
dc.date.available2021-06-23T07:58:05Z
dc.date.issued1988
dc.description.abstractİleri üretim teknolojileri 1980'li yıllarda üretim alanında en çok tartışılan konular arasında yer almaktadır. Bu teknolojilerin ortak özelliği endüstriyel işletmelerde fabrika içi üretim süreçlerinde bilgisayar kullanımıdır. Bu gelişmeler üretimin üretim hücreleri şeklinde sürdürülmesine ve esnek üretim sistemlerinin uygulanmasına olanak sağlamaktadır. Doğal olarak üretimin esnekleştirilmesi üretim ve pazarlama stratejilerinde de değişimlere neden olmaktadır.
dc.identifier.citationÇelikçapa, F. O. (1988). ''Esnek üretim sistemlerinin pazarlama stratejilerine etkileri''. Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 9(1-2), 151-154.
dc.identifier.endpage154
dc.identifier.issue1-2
dc.identifier.startpage151
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11452/20724
dc.identifier.volume9
dc.language.isotr
dc.publisherUludağ Üniversitesi
dc.relation.journalUludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEsnek üretim sistemleri
dc.subjectPazarlama
dc.subjectİleri üretim
dc.subjectEsnekleştirilme
dc.subjectÜretim süreçleri
dc.titleEsnek üretim sistemlerinin pazarlama stratejilerine etkileri
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
local.contributor.departmentİktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
9_1-2_13.pdf
Size:
895.29 KB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Placeholder
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: