Publication:
Esnek üretim sistemlerinin pazarlama stratejilerine etkileri

Thumbnail Image

Date

Organizational Units

Authors

Çelikçapa, Feray Odman

Authors

Advisor

Language

Publisher:

Uludağ Üniversitesi

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Abstract

İleri üretim teknolojileri 1980'li yıllarda üretim alanında en çok tartışılan konular arasında yer almaktadır. Bu teknolojilerin ortak özelliği endüstriyel işletmelerde fabrika içi üretim süreçlerinde bilgisayar kullanımıdır. Bu gelişmeler üretimin üretim hücreleri şeklinde sürdürülmesine ve esnek üretim sistemlerinin uygulanmasına olanak sağlamaktadır. Doğal olarak üretimin esnekleştirilmesi üretim ve pazarlama stratejilerinde de değişimlere neden olmaktadır.

Description

Source:

Keywords:

Keywords

Esnek üretim sistemleri, Pazarlama, İleri üretim, Esnekleştirilme, Üretim süreçleri

Citation

Çelikçapa, F. O. (1988). ''Esnek üretim sistemlerinin pazarlama stratejilerine etkileri''. Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 9(1-2), 151-154.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By

5

Views

15

Downloads