Publication:
Planlı eğitim faaliyetlerinin önemi

dc.contributor.buuauthorBattal, Nevzat
dc.contributor.departmentNecatibey Eğitim Fakültesi
dc.contributor.departmentEğitim Bilimleri Bölümü
dc.date.accessioned2021-03-03T08:18:11Z
dc.date.available2021-03-03T08:18:11Z
dc.date.issued1992
dc.description.abstractBu çalışmada; eğitim programlarının hazırlanmasında atılması gereken adımlar olan: 1) Hedeflerin, 2) Hedef davranışların, 3) Eğitim durumlarının ve 4) Sınama durumlarının belirlenmesi üzerinde durulmuştur.
dc.description.abstractIn this study, the steps of the preparation of educational programes, which are the determination of the aims, behavioral objectives, learning experiences and evaluation, have been emphasized.
dc.identifier.citationBattal, N. (1992). "Planlı eğitim faaliyetlerinin önemi". Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7(2), 31-36.
dc.identifier.endpage36
dc.identifier.issn2667-6788
dc.identifier.issue2
dc.identifier.startpage31
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11452/16945
dc.identifier.volume7
dc.language.isotr
dc.publisherUludağ Üniversitesi
dc.relation.journalUludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi / Journal of Uludag University Faculty of Education
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPlanlı eğitim
dc.subjectHedeflerin
dc.subjectHedef davranışların
dc.subjectEğitim durumlarının
dc.subjectSınama durumlarının
dc.subjectThe aims
dc.subjectBehavioral objectives
dc.subjectLearning experiences
dc.titlePlanlı eğitim faaliyetlerinin önemi
dc.title.alternativeThe importance of planned educational activities
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
local.contributor.departmentNecatibey Eğitim Fakültesi/Eğitim Bilimleri Bölümü

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
7_2_5.pdf
Size:
1.13 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Placeholder
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: