Yayın: Endüstriyel alıcı tercihlerinin analitik hiyerarşik modelle belirlenmesi ve bir uygulama
Dosyalar
Tarih
Kurum Yazarları
Yazarlar
Kırış, Turgut
Danışman
Çelikçapa, Feray
Dil
Türü
Yayıncı:
Uludağ Üniversitesi
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Özet
Açıklama
Kaynak:
Anahtar Kelimeler:
Konusu
Analitik hiyerarşi süreci, Analitik hiyerarşi yöntemi, Endüstriyel pazarlama, Endüstriyel pazarlar, Endüstriyel ürün, Müşteri tercihleri, Pazarlama, Tercih, Analytical hierarchy process, Analytical hierarchy method, Industrial marketing, Industrial bazaars, Industrial product, Customer preferences, Marketing, Preference
Alıntı
Kırış, T. (2004). Endüstriyel alıcı tercihlerinin analitik hiyerarşik modelle belirlenmesi ve bir uygulama. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
