Yayın:
Endüstriyel alıcı tercihlerinin analitik hiyerarşik modelle belirlenmesi ve bir uygulama

Küçük Resim

Tarih

Akademik Birimler

Kurum Yazarları

Yazarlar

Kırış, Turgut

Danışman

Çelikçapa, Feray

Dil

Yayıncı:

Uludağ Üniversitesi

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Özet

Açıklama

Kaynak:

Anahtar Kelimeler:

Konusu

Analitik hiyerarşi süreci, Analitik hiyerarşi yöntemi, Endüstriyel pazarlama, Endüstriyel pazarlar, Endüstriyel ürün, Müşteri tercihleri, Pazarlama, Tercih, Analytical hierarchy process, Analytical hierarchy method, Industrial marketing, Industrial bazaars, Industrial product, Customer preferences, Marketing, Preference

Alıntı

Kırış, T. (2004). Endüstriyel alıcı tercihlerinin analitik hiyerarşik modelle belirlenmesi ve bir uygulama. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By

2

Views

11

Downloads