Yayın:
Tüketicinin satın alma davranışının analizi

dc.contributor.buuauthorTokol, Tuncer
dc.contributor.departmentİktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
dc.date.accessioned2021-04-12T12:43:17Z
dc.date.available2021-04-12T12:43:17Z
dc.date.issued1977
dc.description.abstractPazar düzenine dayalı gelişmiş ekonomilerde, işletmelerin pazarda varoluşunun büyük ölçüde amacı tüketici arzulanın ve gereksinmelerini karşılamaktır. İşletmeler bu amaçlarını gerçekleştirebildikleri ölçüde kendilerini başarılı saymakta ve kârı bir amaç olmaktan çok, tüketici gereksinmelerini karşılamadaki başarılarının bir ölçüsü olarak kabul etmekteler.
dc.identifier.citationTokol, T. (1977). "Tüketicinin satın alma davranışının analizi". Akademi: Bursa İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi, 6(1-2), 144-170.
dc.identifier.endpage170
dc.identifier.issue1-2
dc.identifier.startpage144
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11452/19445
dc.identifier.volume6
dc.language.isotr
dc.publisherBursa İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi
dc.relation.journalAkademi: Bursa İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectTüketici
dc.subjectSatın alma
dc.subjectDavranış
dc.subjectAnaliz
dc.subjectEkonomi
dc.subjectİşletme
dc.titleTüketicinin satın alma davranışının analizi
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
local.contributor.departmentİktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

Dosyalar

Orijinal seri

Şimdi gösteriliyor 1 - 1 / 1
Küçük Resim
Ad:
6_1-2_6.pdf
Boyut:
7.09 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
Açıklama

Lisanslı seri

Şimdi gösteriliyor 1 - 1 / 1
Placeholder
Ad:
license.txt
Boyut:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Açıklama