Yayın:
Tüketicinin satın alma davranışının analizi

Küçük Resim

Tarih

Akademik Birimler

Kurum Yazarları

Tokol, Tuncer

Yazarlar

Danışman

Dil

Türü

Yayıncı:

Bursa İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Özet

Pazar düzenine dayalı gelişmiş ekonomilerde, işletmelerin pazarda varoluşunun büyük ölçüde amacı tüketici arzulanın ve gereksinmelerini karşılamaktır. İşletmeler bu amaçlarını gerçekleştirebildikleri ölçüde kendilerini başarılı saymakta ve kârı bir amaç olmaktan çok, tüketici gereksinmelerini karşılamadaki başarılarının bir ölçüsü olarak kabul etmekteler.

Açıklama

Kaynak:

Anahtar Kelimeler:

Konusu

Tüketici, Satın alma, Davranış, Analiz, Ekonomi, İşletme

Alıntı

Tokol, T. (1977). "Tüketicinin satın alma davranışının analizi". Akademi: Bursa İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi, 6(1-2), 144-170.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By

9

Views

142

Downloads