Yayın: Tüketicinin satın alma davranışının analizi
Dosyalar
Tarih
Kurum Yazarları
Tokol, Tuncer
Yazarlar
Danışman
Dil
Türü
Yayıncı:
Bursa İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Özet
Pazar düzenine dayalı gelişmiş ekonomilerde, işletmelerin pazarda varoluşunun büyük ölçüde amacı tüketici arzulanın ve gereksinmelerini karşılamaktır. İşletmeler bu amaçlarını gerçekleştirebildikleri ölçüde kendilerini başarılı saymakta ve kârı bir amaç olmaktan çok, tüketici gereksinmelerini karşılamadaki başarılarının bir ölçüsü olarak kabul etmekteler.
Açıklama
Kaynak:
Anahtar Kelimeler:
Konusu
Tüketici, Satın alma, Davranış, Analiz, Ekonomi, İşletme
Alıntı
Tokol, T. (1977). "Tüketicinin satın alma davranışının analizi". Akademi: Bursa İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi, 6(1-2), 144-170.
