Publication:
Tüketicinin satın alma davranışının analizi

Thumbnail Image

Date

Organizational Units

Authors

Tokol, Tuncer

Authors

Advisor

Language

Publisher:

Bursa İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Abstract

Pazar düzenine dayalı gelişmiş ekonomilerde, işletmelerin pazarda varoluşunun büyük ölçüde amacı tüketici arzulanın ve gereksinmelerini karşılamaktır. İşletmeler bu amaçlarını gerçekleştirebildikleri ölçüde kendilerini başarılı saymakta ve kârı bir amaç olmaktan çok, tüketici gereksinmelerini karşılamadaki başarılarının bir ölçüsü olarak kabul etmekteler.

Description

Source:

Keywords:

Keywords

Tüketici, Satın alma, Davranış, Analiz, Ekonomi, İşletme

Citation

Tokol, T. (1977). "Tüketicinin satın alma davranışının analizi". Akademi: Bursa İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi, 6(1-2), 144-170.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By

0

Views

0

Downloads