Publication: Tüketicinin satın alma davranışının analizi
Files
Date
Authors
Tokol, Tuncer
Authors
Advisor
Language
Type
Publisher:
Bursa İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Abstract
Pazar düzenine dayalı gelişmiş ekonomilerde, işletmelerin pazarda varoluşunun büyük ölçüde amacı tüketici arzulanın ve gereksinmelerini karşılamaktır. İşletmeler bu amaçlarını gerçekleştirebildikleri ölçüde kendilerini başarılı saymakta ve kârı bir amaç olmaktan çok, tüketici gereksinmelerini karşılamadaki başarılarının bir ölçüsü olarak kabul etmekteler.
Description
Source:
Keywords:
Keywords
Tüketici, Satın alma, Davranış, Analiz, Ekonomi, İşletme
Citation
Tokol, T. (1977). "Tüketicinin satın alma davranışının analizi". Akademi: Bursa İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi, 6(1-2), 144-170.