Yayın:
Müşteri tatmininden müşteriye değer sağlama analizine doğru bir yapılanma ve bir analiz önerisi

Küçük Resim

Tarih

Akademik Birimler

Kurum Yazarları

Yazarlar

Altıntaş, Murat Hakan

Danışman

Akat, Ömer

Dil

Yayıncı:

Uludağ Üniversitesi

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Özet

Açıklama

Kaynak:

Anahtar Kelimeler:

Konusu

Değer sağlama, Customer loyalty, Müşteri tatmini, Müşteri sadakati, Customer satisfaction, Value supply, Pazarlama, Marketing

Alıntı

Altıntaş, M. H. (1999). Müşteri tatmininden müşteriye değer sağlama analizine doğru bir yapılanma ve bir analiz önerisi. Yayınlanmamış doktora tezi. Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By

4

Views

0

Downloads