Yayın: Müşteri tatmininden müşteriye değer sağlama analizine doğru bir yapılanma ve bir analiz önerisi
Dosyalar
Tarih
Kurum Yazarları
Yazarlar
Altıntaş, Murat Hakan
Danışman
Akat, Ömer
Dil
Türü
Yayıncı:
Uludağ Üniversitesi
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Özet
Açıklama
Kaynak:
Anahtar Kelimeler:
Konusu
Değer sağlama, Customer loyalty, Müşteri tatmini, Müşteri sadakati, Customer satisfaction, Value supply, Pazarlama, Marketing
Alıntı
Altıntaş, M. H. (1999). Müşteri tatmininden müşteriye değer sağlama analizine doğru bir yapılanma ve bir analiz önerisi. Yayınlanmamış doktora tezi. Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
