Yayın: Din ve ahlak eğitim-öğretiminde materyal kullanımı
Dosyalar
Tarih
Kurum Yazarları
Yazarlar
Öncü, Züleyha
Danışman
Sağlam, İsmail
Dil
Türü
Yayıncı:
Uludağ Üniversitesi
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Özet
İslam eğitimi, tarih boyunca kendi özgün yapısıyla beraber ortaya çıkan yeni metot ve tekniklerinden de yararlanmayı ilke edinmiştir. Günümüzde de eğitim kuram, strateji, yöntem ve tekniklerinde hızlı değişimler yaşanmaktadır. Bununla beraber eğitimde materyal kullanımı gitgide ağırlığını hissettirmektedir. Bu tezde eğitim alanındaki yeni gelişmelerle beraber "Din ve Ahlak" eğitiminde materyal kullanımının nasıl olması gerekir sorusuna özgün örneklerle cevap aranmaktadır.
Islamic education has adopted the principle of utilizing new methods and techniques that have emerged along with its own unique structure throughout history. Today, rapid changes are taking place in educational theories, strategies, methods and techniques. However, the use of materials in education is becoming increasingly heavy. In this thesis, in addition to the new developments in the field of education, an answer is sought with original examples in order to ask how the use of material in "Religion and Morality" education should be.
Islamic education has adopted the principle of utilizing new methods and techniques that have emerged along with its own unique structure throughout history. Today, rapid changes are taking place in educational theories, strategies, methods and techniques. However, the use of materials in education is becoming increasingly heavy. In this thesis, in addition to the new developments in the field of education, an answer is sought with original examples in order to ask how the use of material in "Religion and Morality" education should be.
Açıklama
Kaynak:
Anahtar Kelimeler:
Konusu
Din, Ahlak, Materyal, Teknoloji, Eğitim, Religion, Moral, Material, Technology, Education
Alıntı
Öncü, Z. (2018). Din ve ahlak eğitim-öğretiminde materyal kullanımı. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.