Yayın:
Bursa Uludağ Üniversitesi Prof. Dr. Fuat Sezgin Merkez Kütüphanesinde Performans Yönetimi

Küçük Resim

Tarih

Akademik Birimler

Kurum Yazarları

Arslan, Hasan

Yazarlar

Danışman

Dil

Yayıncı:

Bursa Uludağ Üniversitesi

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Özet

Kalite, bir ürün ya da hizmetin niteliğini ifade eder. Ulaşılmak istenen hedeflere nasıl varılacağı kalite dokümanlarında yer almalıdır. Kalite çalışmaları, ürün veya hizmetin geliştirilmesi sırasında planlama ile kontrol ve iyileştirme süreçlerini içerir. Üniversitemiz, bu çerçeve doğrultusunda ISO 9001:2015 Standardı’na uyumlu olarak kalite çalışmaları yapmaktadır. Söz konusu çalışmalar YÖK tarafından da denetlenmektedir. Burada, üniversitelerin akademik çalışmaları ile idari faaliyetlerine ilişkin süreçleri planlamak ve uygulama esaslarını belirlemek hedeflenmektedir.

Açıklama

Bu sunum, İstanbul Medeniyet Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Bilgi ve Belge Yönetimi Yüksek Lisans Programında yürütülen bir ders için hazırlanmıştır.

Kaynak:

Anahtar Kelimeler:

Konusu

Performans yönetimi, Kütüphaneler, Kütüphanelerde performans yönetimi, Bursa Uludağ Üniversitesi Prof. Dr. Fuat Sezgin Merkez Kütüphanesi

Alıntı

Arslan, H. (2021). Bursa Uludağ Üniversitesi Prof. Dr. Fuat Sezgin Merkez Kütüphanesinde Performans Yönetimi. İstanbul Medeniyet Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Bilgi ve Belge Yönetimi Yüksek Lisans Programı Sunumu.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By

14

Views

47

Downloads