2018 Cilt 31 Sayı 1
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2018 Cilt 31 Sayı 1 by Subject "Achievements"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Open Access 2017 Tarihli Türk Dili ve Edebiyatı Dersi Öğretim Programına eleştirel yaklaşım(Uludağ Üniversitesi, 2018-04-18) Cemiloğlu, Mustafa; Uludağ Üniversitesi.Bu çalışmada 2017 tarihli Türk Dili ve Edebiyatı Dersi Öğretim Programı ayrıtıları ile incelenmiş ve eleştirisi yapılmıştır. Programın, iki ayrı dersi tek ders biçimine dönüştürdüğü ve öğrenci kazanımlarını yeniden düzenlediği görülmüştür. Önce programın felsefi bakış açısı irdelenmiştir. Daha sonra okuma metinlerinin ünitelendirilmesi, becerilerin ve kazanımların düzenlenmesi ile ölçme ve değerlendirme konusundaki önerileri yorumlanmıştır. Düzenlemede uzunca bir yer tutan yeterlilikler ve değerler, alanla olan ilişkileri açısından ele alınmış ve tartışılmıştır. Sonuçta da programın bütünlük taşıyıp taşımadığı değerlendirilmiştir.