Publication:
Konaklama işletmelerinde personel verimliliği ve hizmet kalitesini artırma yöntemleri ve bir uygulama

Thumbnail Image

Date

Organizational Units

Authors

Authors

Ceylan, Canan

Advisor

Sabuncuoğlu, Zeyyat

Language

Publisher:

Uludağ Üniversitesi

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Abstract

Description

Source:

Keywords:

Keywords

Hizmet kalitesi, Kalite güvence sistemi, Konaklama işletmeleri, Müşteri tatmini, Personel, Toplam kalite yönetimi, Verimlilik, Service quality, Quality assurance system, Accommodation enterprises, Customer satisfaction, Personnel, Total quality management, Productivity

Citation

Ceylan, C. (1996). Konaklama işletmelerinde personel verimliliği ve hizmet kalitesini artırma yöntemleri ve bir uygulama. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By

0

Views

0

Downloads