Yayın:
Konaklama işletmelerinde personel verimliliği ve hizmet kalitesini artırma yöntemleri ve bir uygulama

Küçük Resim

Tarih

Akademik Birimler

Kurum Yazarları

Yazarlar

Ceylan, Canan

Danışman

Sabuncuoğlu, Zeyyat

Dil

Yayıncı:

Uludağ Üniversitesi

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Özet

Açıklama

Kaynak:

Anahtar Kelimeler:

Konusu

Hizmet kalitesi, Kalite güvence sistemi, Konaklama işletmeleri, Müşteri tatmini, Personel, Toplam kalite yönetimi, Verimlilik, Service quality, Quality assurance system, Accommodation enterprises, Customer satisfaction, Personnel, Total quality management, Productivity

Alıntı

Ceylan, C. (1996). Konaklama işletmelerinde personel verimliliği ve hizmet kalitesini artırma yöntemleri ve bir uygulama. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By

6

Views

0

Downloads