Yayın: Konaklama işletmelerinde personel verimliliği ve hizmet kalitesini artırma yöntemleri ve bir uygulama
Dosyalar
Tarih
Kurum Yazarları
Yazarlar
Ceylan, Canan
Danışman
Sabuncuoğlu, Zeyyat
Dil
Türü
Yayıncı:
Uludağ Üniversitesi
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Özet
Açıklama
Kaynak:
Anahtar Kelimeler:
Konusu
Hizmet kalitesi, Kalite güvence sistemi, Konaklama işletmeleri, Müşteri tatmini, Personel, Toplam kalite yönetimi, Verimlilik, Service quality, Quality assurance system, Accommodation enterprises, Customer satisfaction, Personnel, Total quality management, Productivity
Alıntı
Ceylan, C. (1996). Konaklama işletmelerinde personel verimliliği ve hizmet kalitesini artırma yöntemleri ve bir uygulama. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.