Publication:
İlköğretim öğretmenlerinin sekiz yıllık eğitime ilişkin beklenti, sorun ve önerileri

dc.contributor.buuauthorBilgin, Asude
dc.contributor.buuauthorOksal, Aynur
dc.contributor.departmentEğitim Fakültesi
dc.date.accessioned2021-03-09T06:33:45Z
dc.date.available2021-03-09T06:33:45Z
dc.date.issued1999
dc.description.abstractBu çalışma ilköğretim öğretmenlerinin sekiz yıllık zorunlu eğitime ilişkin beklenti, sorun ve önerilerini anlamak ve bunların sekiz yıllık eğitimin temel ilkeleriyle örtüşen ve ayrışan noktalarını saptamak amacıyla gerçekleştirilmiştir. Bu amaçla Bursa ilinden 150 ilköğretim öğretmenine kağıt-kalem yöntemiyle beklenti, sorun ve önerileri soru/muştur. Sonuçlar pek çok noktadan temel ilkelerle beklenti, sorun ve önerilerin kesiştiğini ancak öğretmenlerin özellikle üzerinde durduğu bir konuya dikkat çekilmesi gereğini ortaya koymuştur: Müfredat programının yoğunluğunun azaltılması.
dc.description.abstractThis study intended to investigate the expectations, problems and proposals of primary education teachers related to the eight years of obligatory education and to compare these with the basic principles of the primary education by eight years. By means of paper and pencil, 150 primary school teachers of Bursa were asked about their expectations, problems and proposals. Results showed that they coincide with the basic prlncipals of primary education, but the teachers stressed to the need of lightening the intensive curriculum.
dc.identifier.citationBilgin, A. ve Oksal, A. (1999). ''İlköğretim öğretmenlerinin sekiz yıllık eğitime ilişkin beklenti, sorun ve önerileri''. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12(1), 79-84.
dc.identifier.endpage84
dc.identifier.issn2667-6788
dc.identifier.issue1
dc.identifier.startpage79
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11452/17253
dc.identifier.volume12
dc.language.isotr
dc.publisherUludağ Üniversitesi
dc.relation.journalUludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi / Journal of Uludag University Faculty of Education
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectTemel eğitim
dc.subjectÖğretmen
dc.subjectEğitim programları
dc.subjectPrimary education
dc.subjectCurriculum
dc.subjectTeacher
dc.titleİlköğretim öğretmenlerinin sekiz yıllık eğitime ilişkin beklenti, sorun ve önerileri
dc.title.alternativeThe expectations problems and proposals of primary school teachers about eight years of obligatory education
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
local.contributor.departmentEğitim Fakültesi

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
12_1_9.pdf
Size:
1.12 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Placeholder
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: