U.Ü. Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Müzik Eğitimi Anabilim Dalı 2004-2005 yetenek sınavının genel değerlendirmesi

Loading...
Thumbnail Image

Date

2006

Authors

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Uludağ Üniversitesi

Abstract

Bu çalışmada, Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Müzik Eğitimi Anabilim Dalı 2004-2005 öğretim yılı yetenek sınavında uygulanmış olan I. aşama eleme sınavı ve II. Aşama seçme sınavlarının değerlendirilmesi amacıyla, başvuruda bulunan adayların öncelikle I. Aşama sınavı sonucunda elde ettikleri puanlara göre başarı dağılımları, istatistiksel çözümlerle tespit edilmiş, bunun yanında II. Aşama seçme sınavına katılma hakkı elde eden adayların sınav sonucunda elde ettikleri başarı puanlarının değişik gruplara göre dağılımları ortaya konulmuştur. Elde edilen bulgulardan hareketle 2004-2005 öğretim yılı yetenek sınavı sonucunda Müzik Eğitimi Anabilim Dalına girmeye hak kazanan öğrencilerin genel başarı puanlarının istatistiksel çözümleri yapılmıştır.
This study, for the purpose of evaluating the first phase elimination examination and the second phase selection examination employed in the competence examination of the 2004-2005 academic year of the Uludag University, Faculty of Education, School of Fine Arts Education, Department of Music Education, statistically determines the performance range of the candidates in the first phase examination and presents the distribution of the test results in the second phase examination in various categories. In light of these findings, a statistical analysis of the general performance rate of candidates, who have been successful in the competence examination of the 2004-2005 academic year and gained admission to the Department of Music Education, is provided.

Description

Keywords

Müzik eğitimi, Yetenek sınavı, Music education, Competence examination

Citation

Sungurtekin, M. (2006). "U.Ü. Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Müzik Eğitimi Anabilim Dalı 2004-2005 yetenek sınavının genel değerlendirmesi". Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 19(2), 399-414.