Yayın:
Learning Turkish as a foreign language with educational digital games: Analyzing digital Turkish learning games and determining the usability and the views of student’s benefits from educational digital games

Küçük Resim

Akademik Birimler

Kurum Yazarları

Yazarlar

Hussein, Hend Mohamed Abdelmoneim

Danışman

Alyaz, Yunus

Dil

Yayıncı:

Bursa Uludağ Üniversitesi

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Özet

Bu tez iki önemli bölümden oluşmaktadır. 1.Türkçe öğrenmek isteyenlere, Türkçe öğreticilerine ve bu konuyla ilgilenen bilimcilere yol göstermek amacıyla tasarlanmış tüm eğitsel dijital oyunlar ve oyunlaştırılmış uygulamalar analiz edilerek özellikleri ve içerikleri ortaya koymak. 2.Bursa ilinde ve İskenderiye şehrinde yabancı dil olarak Türkçe öğrenen öğrencilerin Türkçe öğrenme süreçlerinde eğitse dijital oyunlardan yararlanma durumları ve bu oyunların verimliliğine dair görüşleri belirlenecektir.
This study consists of two important parts. 1) This thesis, which is prepared with the target of guiding those who want to learn Turkish, Turkish teachers, and all researchers interested in this subject, will reveal the features and contents of the educational digital games and gamified applications designed with the target of learning Turkish as a foreign language by collecting and analyzing them and also will reveal their potential in developing various language skills. 2) The opinions of the students who learn Turkish as a foreign language in both Bursa and Alexandria cities on the efficiency of educational digital games in their Turkish learning process will be determined.

Açıklama

Kaynak:

Anahtar Kelimeler:

Konusu

Akıllı telefonla dil öğrenimi, Bilgisayar ve taşınabilir cihazlarla yabancı dil olarak Türkçe öğrenimi, Dijital oyunlarla dil öğrenimi, Eğitsel dijital oyunlar, Oyunlaştırma, Yabancı dil olarak Türkçe öğrenimi, CALL, DGBLL, Digital game-based language learning, Learning Turkish as a foreign language, Gamification, MALL, PALL

Alıntı

Hussein, H. M. A. (2021). Learning Turkish as a foreign language with educational digital games: Analyzing digital Turkish learning games and determining the usability and the views of student’s benefits from educational digital games. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Bursa Uludağ Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By

0

Views

115

Downloads