Publication:
Communication strategies of Turkish speakers of English

dc.contributor.buuauthorKaratepe, Çiğdem
dc.contributor.departmentEğitim Fakültesi
dc.date.accessioned2021-03-04T08:52:30Z
dc.date.available2021-03-04T08:52:30Z
dc.date.issued2000
dc.description.abstractBu çalışmada, ana dili Türkçe olan ve İngilizce öğrenen yetişkinlerin bir resmi tarif ederken kullandığı iletişim stratejileri incelenmektedir. Çalışmada Kellerman 'ın (1990) modelinin Türk öğrencilerinin stratejilerine uygulanıp uygulanamayacağı ve öğrencilerin İngilizce 'yi kullanma becerileri ile strateji seçimleri arasında bir bağlantı olup olmadığı araştırılmıştır. Analiz sonuçları Kellerman 'in modelinin Türk öğrencilerin kullandığı stratejilere uygulanabilir olduğu ve İngilizce becerileri daha iyi olan öğrencilerin daha karmaşık strateji çeşitlerini tercih etmeye meyilli oldukları bulunmuştur.
dc.identifier.citationKaratepe, Ç. (2000). "Communication strategies of Turkish speakers of English". Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 13(1), 1-10.
dc.identifier.endpage10
dc.identifier.issn2667-6788
dc.identifier.issue1
dc.identifier.startpage1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11452/17002
dc.identifier.volume13
dc.language.isoen
dc.publisherUludağ Üniversitesi
dc.relation.journalUludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi / Journal of Uludag University Faculty of Education
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectCommunication strategies of Turkish
dc.subjectİletişim stratejileri
dc.subjectKellerman modeli
dc.subjectModel of Kellerman
dc.titleCommunication strategies of Turkish speakers of English
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
local.contributor.departmentEğitim Fakültesi

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
13_1_1.pdf
Size:
2.25 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Placeholder
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: