Publication:
Çocuklarda sözlü iletişim

Thumbnail Image

Date

Organizational Units

Authors

Peker, M. Reşat

Authors

Advisor

Language

Publisher:

Uludağ Üniversitesi

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Abstract

Bu çalışmanın konusu çocukların seçtirici ve ayırt edici sözlü iletişimde (referential iletişim) bulunma yetenekleridir. Bu tür sözlü iletişim ile ilgili kuramsal açıklamalardan "Ben-merkezci" ve konuşma durumunu "analiz edici" yaklaşımlar açıklanıp, bu yaklaşımlarla ilgili deneysel araştırma sonuçlar verilmiştir. Çocukların bu tür iletişimine etki eden faktörler sınıfta iyi bir öğretme-öğrenme ortam hazırlama açısından ele alınıp önerilerde bulunulmuştur.
The subject of this study is that of children's verbal referential communication skills. Two theoretical approaches (which were "egocentrism" and "ask analytic") to children's referential communication were explained, and research results were given. Factors effecting children's referential communication skills were discussed interms of creating a good "teaching-learning" environment, and suggestions were made.

Description

Source:

Keywords:

Keywords

Sözlü, İletişim, Çocuklar

Citation

Peker, M. R. (1989). "Çocuklarda sözlü iletişim". Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 4(1), 145-151.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By

4

Views

37

Downloads