Yayın: Okul-aile işbirliği'nin çocuğun eğitimine etkileri
Dosyalar
Tarih
Kurum Yazarları
Saylan, Nevin
Yazarlar
Danışman
Dil
Türü
Yayıncı:
Uludağ Üniversitesi
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Özet
Eğitimin kalitesini ve ögrenci başansını artınnak için, yirminci yüzyılın etkili teorilerinden biri olan okul-aile işbirliğini her düzeydeki okulda saglama eğitimle ilgilenenler arasmda çok begenilen bir fikir haline gelmiştir. Bu yazının amacı, okul-aile işbirliğinin önemini vurgulayarak etkili işbirliğini saglayabilmek için aileye ve okula düşen görevleri belirtmektir.
To increase the effectiveness of the school's work and student's achievement, parent involvement, at all levels, one of the influential tlıeories of the twentieth century has became an increasingly popular idea among all those involved with education. lt is the purpose of this paper to show importance of the pa rent participation in school and to point out parent's and school's to have effective cooperation between school and home.
To increase the effectiveness of the school's work and student's achievement, parent involvement, at all levels, one of the influential tlıeories of the twentieth century has became an increasingly popular idea among all those involved with education. lt is the purpose of this paper to show importance of the pa rent participation in school and to point out parent's and school's to have effective cooperation between school and home.
Açıklama
Kaynak:
Anahtar Kelimeler:
Konusu
Okul aile birliği, Parent partification, Çocuk gelişimi, Evde eğitim
Alıntı
Saylan, N. (1991). "Okul-aile işbirliği'nin çocuğun eğitimine etkileri". Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6(2), 139-143.