Yayın:
Okul-aile işbirliği'nin çocuğun eğitimine etkileri

Küçük Resim

Tarih

Akademik Birimler

Kurum Yazarları

Saylan, Nevin

Yazarlar

Danışman

Dil

Türü

Yayıncı:

Uludağ Üniversitesi

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Özet

Eğitimin kalitesini ve ögrenci başansını artınnak için, yirminci yüzyılın etkili teorilerinden biri olan okul-aile işbirliğini her düzeydeki okulda saglama eğitimle ilgilenenler arasmda çok begenilen bir fikir haline gelmiştir. Bu yazının amacı, okul-aile işbirliğinin önemini vurgulayarak etkili işbirliğini saglayabilmek için aileye ve okula düşen görevleri belirtmektir.
To increase the effectiveness of the school's work and student's achievement, parent involvement, at all levels, one of the influential tlıeories of the twentieth century has became an increasingly popular idea among all those involved with education. lt is the purpose of this paper to show importance of the pa ­ rent participation in school and to point out parent's and school's to have effective cooperation between school and home.

Açıklama

Kaynak:

Anahtar Kelimeler:

Konusu

Okul aile birliği, Parent partification, Çocuk gelişimi, Evde eğitim

Alıntı

Saylan, N. (1991). "Okul-aile işbirliği'nin çocuğun eğitimine etkileri". Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6(2), 139-143.

Koleksiyonlar

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By

75

Views

116

Downloads