Publication:
Bursa’da uygulamalı çevre eğitimi projesine seçilen okullarda yapılan etkinliklerin okul yöneticisi ve görevli öğretmenlerin katkısı yönünden değerlendirilmesi

dc.contributor.buuauthorŞimşekli, Yeter
dc.contributor.departmentEğitim Fakültesi
dc.contributor.departmentİlköğretim Bölümü
dc.date.accessioned2020-03-25T12:12:14Z
dc.date.available2020-03-25T12:12:14Z
dc.date.issued2001-04-01
dc.description.abstractBu çalışmada 2000-2001 öğretim yılında Bursa’da “Uygulamalı Çevre Eğitimi” projesi kapsamında yapılan etkinlikler okul yöneticisi ve görevli öğretmenlerin katkısı yönünden incelenmiştir. Projeye seçilen 14 okulun yöneticilerinin hazırladıkları etkinlik raporları ve denetimler sırasında hazırlanan tutanaklar incelenerek yapılan etkinliklerin çocuklarda çevre bilincinin oluşmasındaki payı araştırılmıştır. Öğretmenlerin çevre konusunda yeterli bilince sahip olmamasının çevre eğitimini zorlaştıran etkenlerden biri olduğu gözlenmiştir.
dc.description.abstractIn this study the activities done within the “Applied Environmental Training” project in 2000-2001 academic year in Bursa have been aimed to research on the terms of the contribution of the school administrator and the teachers. By inspecting of the activity reports prepared by the school administrators of the 14 sample school chosen for the project and the prepared reports during the inspection, impact of these activities on the desired formation of child-behaviors on adapting to the environment has been sought. Because of the teacher’s ignorance about environment, it observed that which it gets it is one of the most important effect environmental educations hard.
dc.identifier.citationŞimşekli, Y. (2001). "Bursa’da uygulamalı çevre eğitimi projesine seçilen okullarda yapılan etkinliklerin okul yöneticisi ve görevli öğretmenlerin katkısı yönünden değerlendirilmesi". Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 14(1), 73-84.
dc.identifier.endpage84
dc.identifier.issn2667-6788
dc.identifier.issue1
dc.identifier.startpage73
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/153171
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11452/10258
dc.identifier.volume14
dc.language.isotr
dc.publisherUludağ Üniversitesi
dc.relation.journalUludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi / Journal of Uludag University Faculty of Education
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectUygulamalı çevre eğitimi
dc.subjectAnaokulları
dc.subjectİlköğretim okulları
dc.subjectApplied environmental training
dc.subjectNursary school
dc.subjectPrimary school
dc.titleBursa’da uygulamalı çevre eğitimi projesine seçilen okullarda yapılan etkinliklerin okul yöneticisi ve görevli öğretmenlerin katkısı yönünden değerlendirilmesi
dc.title.alternativeThe evolution of the activities done in the schools which have been chosen for the project of applied environmental training in Bursa on the terms of the contribution of the school administrator and the charged teachers
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
local.contributor.departmentEğitim Fakültesi/İlköğretim Bölümü

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
14_1_7.pdf
Size:
198.29 KB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Placeholder
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: