Yayın: Ortaöğretim öğrencilerinin cinsiyetlerine göre öğrenim durumları ve okul türleri arasındaki ilişkiler
| dc.contributor.buuauthor | Ergüneş, Yalçın | |
| dc.contributor.department | Necatibey Eğitim Fakültesi | |
| dc.contributor.department | Eğitim Bilimleri Bölümü | |
| dc.date.accessioned | 2021-03-04T10:56:48Z | |
| dc.date.available | 2021-03-04T10:56:48Z | |
| dc.date.issued | 1989 | |
| dc.description.abstract | Bu araştırmada, ortaöğretimin genel, mesleki ve teknik ve özel okullarında okuyan öğrencilerin cinsiyetlerine göre öğrenim durumları incelenmiştir. | |
| dc.description.abstract | In this paper, the secondary school students, who attends professional and technical, general and private high-schools, have been being investigated in accordance with their teaching success and sexuality. | |
| dc.identifier.citation | Ergüneş, Y. (1989). "Ortaöğretim öğrencilerinin cinsiyetlerine göre öğrenim durumları ve okul türleri arasındaki ilişkiler". Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 4(2), 129-136. | |
| dc.identifier.endpage | 136 | |
| dc.identifier.issn | 2667-6788 | |
| dc.identifier.issue | 2 | |
| dc.identifier.startpage | 129 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11452/17019 | |
| dc.identifier.volume | 4 | |
| dc.language.iso | tr | |
| dc.publisher | Uludağ Üniversitesi | |
| dc.relation.journal | Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi / Journal of Uludag University Faculty of Education | |
| dc.relation.publicationcategory | Makale - Uluslararası Hakemli Dergi | |
| dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
| dc.subject | Ortaöğretim öğrencileri | |
| dc.subject | Öğrenim | |
| dc.subject | Gelişmişlik düzeyi | |
| dc.title | Ortaöğretim öğrencilerinin cinsiyetlerine göre öğrenim durumları ve okul türleri arasındaki ilişkiler | |
| dc.title.alternative | The relationships between the student success and school-types according to students' sexuality | |
| dc.type | Article | |
| dspace.entity.type | Publication | |
| local.contributor.department | Necatibey Eğitim Fakültesi/Eğitim Bilimleri Bölümü |
