Yayın: Etkili zaman yönetimi teknikleri
Dosyalar
Tarih
Kurum Yazarları
Tüz, Melek Vegiliel
Yazarlar
Alexander, Larry D.
Danışman
Dil
Türü
Yayıncı:
Uludağ Üniversitesi
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Özet
Pekçok yönetici uzun dönemli ve kompleks görevlerde gelişme sağlamada neden zorlanırlar? Niçin pekçok yönetici, acele olmayan fakat gerçekten önemli projelere, bir an önce başlama gereği duymazlar ve neden birçok yönetici, önemli zamanlarının büyük bir bölümünü rutin olan işlere harcarlar. Bu sorunların cevabı, yöneticilerin karışık ve açık olmayan görevlerden kaçınmalarındadır. Yöneticiler açık olmayan karışık işlerden çok, belli kalıplaşmış görevlerde çalışmayı tercih ederler. Basit işler karışık işlere başlamadan önce bitirilir. Kısa süreli işler uzun sürelilere göre daha dikkat çeker. Bunun açık bir sonucu olarak uzun süreli projeler ertelenir ve hatta başlanmaz.
Açıklama
"Effective Time Management Techniques", Personnel Journal, Vol. 60, No. 8, August 1981, s. 637-640.
Kaynak:
Anahtar Kelimeler:
Konusu
Etkili zaman yönetimi, Görev, Çalışma süreleri
Alıntı
Alexander, L. D. (1991). "Etkili zaman yönetimi teknikleri". çev. Melek Vergiliel Tüz. Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 12(1-2), 209-213.