Yayın:
Kâra yönelmiş karar sistemi

Küçük Resim

Tarih

Akademik Birimler

Kurum Yazarları

Tokol, Tuncer

Yazarlar

Winer, Leon

Danışman

Dil

Türü

Yayıncı:

Bursa İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Özet

Pazarlama fikrinin tanıtımı ve bu fikrin hızla gelişen uygulamasından beri pazarlama yöneticileri; karmaşıklığı ve çeşitliliği artan kararlar vermek mecburiyetinde kalmaktadır. Kimyevi madde üreten bir işletmenin pazarlama yöneticisi bir tüketim malını pazara tanıtıp tanıtmamaya; bir petrol şirketinin pazarlama yöneticisi benzinin doğrudan doğruya perakendeciler yoluyla mı, yoksa dağıtıcılar yoluyla mı pazarlanacağına; ilaç yapan bir işletmenin üretim yöneticisi yeni bir mamülü nasıl fiyatlandıracağına karar vermek mecburiyetindedir.

Açıklama

A Profit - Oriented Decision System», Journal of Marketing. Vol 30 (January 1966), pp. 38 - 44

Kaynak:

Anahtar Kelimeler:

Konusu

Pazarlama, Kâra yönelmiş, Karar sistemi, İşletme

Alıntı

Winer, L. (1973). "Kâra yönelmiş karar sistemi". çev. Tuncer Tokol. Akademi: Bursa İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi, 2(3), 1188-1204.

Koleksiyonlar

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By

0

Views

0

Downloads