2009 Cilt 14 Sayı 1
Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/11452/11498
Browse
Browsing by Subject "Brand"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Markalar ve markalaşma şartları(Uludağ Üniversitesi, 2009) Gemci, Remzi; Gülşen, Gamze; Kabasakal, F. MügeGünümüz çalışma ve rekabet ortamında bir firmanın yurtiçi ve yurtdışında başarılı olması ve dolayısıyla bilinirliğini artırması o firmanın markalaşmasına bağlıdır. Marka sadece bir logo, kimlik yada işaretten ibaret değildir. Logo, marka, isim, işaretler, reklâm, ürün kullanıcıları ve çeşitli sosyal aktivitelerin etkisiyle tüketicinin zihninde bıraktığı etkidir. Çalışmanın amacı; markalaşmayı neden ve sonuçlarıyla ortaya koymak, başarılı firmalardan örnekler verip bu yönde yapılması gerekenleri anlatmaktır.