1974 Cilt 3 Sayı 2-3
Bu koleksiyon için kalıcı URI
Gözat
Konu "Pazarlama" bazında gözat
Şimdi gösteriliyor 1 - 1 / 1
Sayfa başına sonuç
Sıralama Seçenekleri
Öge Açık Erişim Yeni mamüllerin pazarlama stratejileri(Bursa İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi, 1974) Akçay, Okanİşletmeler tam rekabet şartları içinde çalışan pazarlarda hayatlarını devam ettirmek, gelişen teknolojiye ve değişen rekabet şartlarına uyabilmek için yeni mamul geliştirmek veya yeni mamul üretmek gereğini duyarlar. Çünkü pazardaki tüketicilerin ihtiyaçları gelişen ekonomik şartlara göre, eğişmekte veya gelişmektedir. Bu değişen ve gelişen tüketici ihtiyaçlarının karşılanması, işletmelerin dinamik bir yeni mamul politikası ile mümkündür.